MSWEBDVD
Fra : Henrik C

Dato : 05-04-03 20:42

Hej NG jeg sider og leger med at lave en dvd afspiller hvor jeg bruger
MSWEBDVD 1.0 Type Library det funger også fint. men hvordan laver jeg sådan
at den kan blive fuldskærm med klik med musen og tilbage igen eller bare med
en knap eller sådan
mvh Henrik C
ps. gerne skåret ud i pap

Fra : Helge Bjørkhaug

Dato : 06-04-03 11:15

On Sat, 5 Apr 2003 21:41:42 +0200, "Henrik C" <cichoszz@tdcadsll.dk> wrote:

> [...]
>at den kan blive fuldskærm med klik med musen og tilbage igen eller bare med

Mulig at denne kan hjelp deg (har ikke tittet på den selv);
<http://www.planetsourcecode.com/vb/scripts/ShowCode.asp?txtCodeId=35398&lngWId=1>

--
Snutten
Reply-to adressen er gyldig inntil spam er mottatt