Andet multimedie
bentjuul 3670
Problemer med en gif?
Fra : Monty

Dato : 05-04-03 19:36

Jeg har et mindre problem med et gif billede. Når jeg fører musen henover
det så dukker der en anden tekst frem men da jeg har 3 billeder lige neden
under hinanden er det meningen at der skal dukke en forskellige tekst op
under hver billede og ikke den samme.

Hvordan skal jeg gøre det?

Dennis

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 07-04-03 00:13

"Monty" <monty@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> under hinanden er det meningen at der skal dukke en forskellige tekst op

Spørgsmålet har ikke noget med grafik at gøre

Erik Ginnerskov - erik snabela ginnerskov dot dk
http://hjem.get2net.dk/sorgin