Hvor sidder rullerne?
Fra : Brian Axelgaard

Dato : 05-04-03 18:05

Jeg har smidt nogle pics af "variator-huset" på min Suzuki AP50 Address i
d.b.motor... kan nogen fortælle hvad jeg skal skille ad for at kunne skifte
ruller?

På forhånd mange tak!

ps: Subj. er "Variator - Suzuki AP50"

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 05-04-03 18:22

Brian Axelgaard wrote:

> Jeg har smidt nogle pics af "variator-huset" på min Suzuki AP50 Address i
> d.b.motor... kan nogen fortælle hvad jeg skal skille ad for at kunne
> skifte ruller?

Du har filmet din kobling. Til venstre sidder din vario. Det er den du skal
skille ad. Og derinde vil du finde dine ruller.

Nemmest er det med luft, men ellers findes der diverse forskellige fusker
værktøjer du kan bruge til at holde din krumtap med.

PS: Jeg trode den skulle på værksted

--
Martin L. Johansen
Gør en god handel på http://shop.tux3do.com/

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 05-04-03 18:26

Martin L. Johansen wrote:
> Du har filmet din kobling. Til venstre sidder din vario. Det er den
> du skal skille ad. Og derinde vil du finde dine ruller.

Der er jo 2 billeder... så varioen er på det sidste billede ;)

> Nemmest er det med luft, men ellers findes der diverse forskellige
> fusker værktøjer du kan bruge til at holde din krumtap med.

Okay det vil jeg da prøve så...

> PS: Jeg trode den skulle på værksted

Jow jow Men jeg skulle lige tjekke det ud først...

Takker!

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 05-04-03 18:49

Brian Axelgaard wrote:

> Der er jo 2 billeder... så varioen er på det sidste billede ;)

Ahh den overså jeg lige.

> Jow jow Men jeg skulle lige tjekke det ud først...

Klart klart. Skriver du lige når du selv har skiftet rullerne? he he.

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 05-04-03 18:30

Kan jeg forresten bruge "flydende" pakning istedet for den normale
papir-pakning? Jeg har noget rødt tykt stads som bruges til at tætne
pneumatik lynkoblinger, mon ikke det er "godt nok" :)

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 05-04-03 18:50

Brian Axelgaard wrote:

> Kan jeg forresten bruge "flydende" pakning istedet for den normale
> papir-pakning? Jeg har noget rødt tykt stads som bruges til at tætne
> pneumatik lynkoblinger, mon ikke det er "godt nok" :)

Ja. Jeg har på min PUG brugt en silikonebaseret flydende pakning som ikke
styrkner helt, men holder sig blød. En Speedfight 2 har ingen pakning som
standard, men jeg kan bedst lide det med.

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 05-04-03 18:42

Martin L. Johansen wrote:
> Nemmest er det med luft, men ellers findes der diverse forskellige
> fusker værktøjer du kan bruge til at holde din krumtap med.

Jamen, hvad er det der skal skrues af med lufttryk - jeg kan ikke se den
møtrik den holder det sammen som den stpr nu - jeg kan måske først se den nå
jeg skille noget mere af så?