Hvem er Åge Hall dorsson?
Fra : ChriZ

Dato : 05-04-03 13:22

Efter mange år med Åges mange indlæg i de danske usenet grupper, synes jeg
det er på tide at finde ud af hvem Åge egentlig er!

Siden består af en samling af Åge citater, teorier om hans tilstedeværelse,
m.m. - Men vi mangler dine bidrag med teorier og citater på siden!

Besøg "Hvem er Åge?" på http://hvemeraage.yum.dk/ !

Christian

- Hvem er Åge?
[ http://www.hvemeraage.yum.dk/ ]

Fra : Brutalis

Dato : 05-04-03 13:22

Linket til underholdningsnettet funger ikke

--
Brutalis
http://www.brutallis.bizland.com

Fra : ChriZ

Dato : 05-04-03 13:30

sorry.. er rettet :)

Christian

- Hvem er Åge?
[ http://www.hvemeraage.yum.dk/ ]

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-04-03 16:01

ChriZ <cns@FJERNosterbo-net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:b6mi4v$eg6$1@news.net.uni-c.dk...

Hihi

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 06-04-03 09:52

> ChriZ <cns@FJERNosterbo-net.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:b6mi4v$eg6$1@news.net.uni-c.dk...
>

> Hihi
>
> Hilsen Åge

Hej Åge

Nu er du sgu blevet KITCH

Hilsen Benny

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-04-03 10:22

Benny Mortensen <bfm@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e8feacb$0$52196$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Hej Åge
>
> Nu er du sgu blevet KITCH
>
> Hilsen Benny
________

Johh, deeetttttt.......

Men det er da godt at populærmusikken også er ved at få tag i dsse mange
alternative folk som boltrer sig herinde. At populærmusikken også bliver
kendt i disse kredse er jo en god ting.
En del herinde ved jo slet ikke hvad de populære danske grupper hedder
eller hvilke hits der er fremme i tiden. Jovvvv....

Hilsen Åge

Fra : Theis Duelund Jensen

Dato : 06-04-03 12:36

> [...]
> En del herinde ved jo slet ikke hvad de populære danske grupper hedder
> eller hvilke hits der er fremme i tiden. Jovvvv....

Af ren nysgerighed, vil du så ikke nævne nogle af disse kunstnere og deres
respektive hits?

-TDJ

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-04-03 13:37

Theis Duelund Jensen <isl10611@image.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:IiUja.5034$y3.714835@news010.worldonline.dk...

> Af ren nysgerighed, vil du så ikke nævne nogle af disse kunstnere og deres
respektive hits?
______

Jo da. Selvfølgelig. Du / i får lige en omgang hitinformation om hvilke
grupper og sange som er hotte lige i øjeblikket i Danmark.

Det største hit som kører i Danmark i øjeblikket er nok Lene Holme Larsen`s
"Ud at gå med bare tæer". Den kender vi snart til hudløshed. Altså ikke
tæerne, men sangen, hehe.

Klaus og Servants, som jo har taget "Det første lille trin" i flere måneder
ser ud til at fortsætte denne sangs popularitet. Den er folk virkelig glade
ved. Gruppen er aktuel med en helt ny cd, som kun består af genindspilninger
af de største 60-er-slagere. Den hedder "Do you still remember " og der er
bl.a. "Sugar Sugar" på cd-en. Den er aktuel i landets supermarkeder, hvor
man sammen med en pose mel kan købe denne cd. Så kan man tage hjem og bage
en kage i ovnen og en slager i cd-maskinen. På landets tankstationer er den
også godt fremme. Der kan man derfor også få tanket cd-afspilleren op med
den slags musik som nok er det populæreste engelsksprogede slagermusik i
øjeblikket og selvfølgelig kan man også få bilen tanket op ved samme
lejlighed, altså med benzin.

........ hvis det da ikke er "På slaget 12`s" 60-er-cd som er mest populær.
den kører jo også på fulde omdrejninger. Deres Nr. 3-cd (øhh eller er det
nr. 2) er nemlig også en stor succes i øjeblikket.

Kristian og Jesper hitter videre med deres nye cd nr. 2. Den første viste af
folk vil have spillemands-dansktop og p.g.a. af den enorme succes er
"gruppen" nu udviddet med en person mere. Så den får hele armen

Grethe Ingmand har et hit med "Kærlighed". Stig Rossen synger sammen med
hende selv om hun er død. Johh, en computer kan meget. Det virker
usmageligt. Så lad os springe hen over den. Utroligt at det kan blive et
hit.

Peter West er også aktuel med "Sigfred, Thøger og John". Om den bliver et
hit vil vise sig

....men det er sket for "Vagn og vagabonderne". På rekordtid står de for en
af tidens største danske hit "Min dugfriske rose". Den er også rigtig god.
Altså ikke rosen, men sangen.

Så er der jo ogs Susanna Lana, med hendes band. Hun kører løs med
"Giovanni", altså sangmæssigt.

Vi skal heller ikke glemme "Bente kom hjem". Jo, "Bamses Venner" gør det
igen. Men det er desværre det eneste indlysende hit på deres nye cd. Altså
et hit som kan ramme bredt. "Vimmersvej" er også blevet genindspillet, men
den er ikke blevet et hit. Tror heller ikke den bliver det. Der er lidt
næsering over den.

Vi har jo også lige hørt nyt fra "Jeanette Sund" siden hun forlod
"Jutlandia". Denne gruppe valgte næseringsvejen, men det ville forsangeren
ikke. Siden har gruppen ikke haft succes, men Jeanette er i øjeblikket
aktuel med "Du er solen i mit liv". Den har danskerne taget godt imod. Hun
valgte den fremgangsrige dansktopvej.

Ballumhus-mandens gruppe "Kim og drengene" kan jo altid lave noget som
favner bredt. De har altid et hit og i øjeblikket er det "Som en drøm". Jo,
det går som en drøm for dem og deres kæmpe dansktopshow på "Ballumhus".

Af musik fra udlandet topper "Heidi Hauge" klart. Hun benytter sig af af
være tidens pupulæreste udenlandske sanger i Danmark. Hun pøser cd-er ud og
folk labber dem til sig.

Helmuth Lotti kører også stadig løs med sin "Me tribute to Elvis. Det lader
ikke til at ville få en ende.

Af tyske grupper er det populæreste stadig "Freddy og Astrid Breck" med
deres dansktopslagere på tysk.

Men hvor er "Kandis". Jo, med nogen forsinkelse bliv "En sms til dig" testet
på Dansktoppen i lørdags. Der er vist ingen tvivl om at den lægger landet
ned.

Kim og drengene`s havde et giganthit i vinter med "Tre bornholmere i en
gummibåd". Den var sjov men appelerede nok mere til P3-lyttere. Den var
sjov, men ikke udpræget god.

Disse 2 sidstnævnte grupper "Kandis" og "Kim og ungerne" skal jo for gud ved
hvilken gang spille på den kæmpemæssige dansktopfestival i Vildsund (ved
Vildsundbruen mellem Mors og Thy). Begge disse grupper spiller 3 aftener
hver på 3 efterfølgende dage. Så der er 2 grupper at vælge mellem på de
samme aftener. Jo, det er noget som sparker r.. - Der er altid kaotisk fuldt
hus (øh eller fuldt telt).
__________

Pyh ha. Ja, det var lidt af det som rører sig på toppen af den danske
musikfront i øjeblikket. Håber at du kan bruge det.

Fra : John K

Dato : 06-04-03 14:52

> [...]
Larsen`s
> "Ud at gå med bare tæer". Den kender vi snart til hudløshed. Altså ikke

Aldrig hørt om hverken hende eller sangen.

> [...]
> folk vil have spillemands-dansktop og p.g.a. af den enorme succes er
> "gruppen" nu udviddet med en person mere. Så den får hele armen

Er det et plagiat af "Jimmy og René".

> [...]
> af tidens største danske hit "Min dugfriske rose". Den er også rigtig god.

Aldrig hørt om hverken dem...

> Så er der jo ogs Susanna Lana, med hendes band. Hun kører løs med
> "Giovanni", altså sangmæssigt.

Aldrig hørt om hende...

> [...]
> valgte den fremgangsrige dansktopvej.

Aldrig hørt om hende...

> Af tyske grupper er det populæreste stadig "Freddy og Astrid Breck" med

Ja, de har da om nogen forstået at fortolke dansktopmusikken

> Men hvor er "Kandis". Jo, med nogen forsinkelse bliv "En sms til dig"
testet
> på Dansktoppen i lørdags. Der er vist ingen tvivl om at den lægger landet
> ned.

Ja, folk bryder grædende sammen...

> Kim og drengene`s havde et giganthit i vinter med "Tre bornholmere i en
> gummibåd". Den var sjov men appelerede nok mere til P3-lyttere. Den var
> sjov, men ikke udpræget god.

Så falder den jo fint ind under dansktop kategorien...

Mvh

John K

Fra : Dopedog

Dato : 06-04-03 19:25

[SNIP - en masse lort OM en masse lort]

Jeg ved ikke hvad der er værst ... om du hører det musik eller om du mener
hvad du skriver !

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-04-03 20:33

Dopedog <dopedog@privat.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e907112$0$126$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Jeg ved ikke hvad der er værst ... om du hører det musik eller om du mener
> hvad du skriver !
_________

Mystisk? - Det kan da ikke være "værst" at lytte til de nyeste hits´indenfor
musik.

Hilsen Åge

Fra : Dopedog

Dato : 09-04-03 19:39

> _________
>
> Mystisk? - Det kan da ikke være "værst" at lytte til de nyeste
hits´indenfor
> musik.

Jo det kan det faktisk men det er jo heller ikke det du gør. Du hører jo
dansk top ik sandt ?

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 05-04-03 20:26

"Brutalis" <brutalis@PunkAss.com> skrev i news:3e8ecb05$0$136
$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> Linket til underholdningsnettet funger ikke

Det er vel ikke en fejl?

--
Venligst Bjørn

Fjern "_FJERN_" i min email-adresse
Ting til salg: <http://salg.bindernaes.dk>

Fra : Brutalis

Dato : 05-04-03 20:03

Det er vel som man tager det.....

Fra : Anders Faber Nielsen

Dato : 05-04-03 16:37

ChriZ wrote:

> Efter mange år med Åges mange indlæg i de danske usenet grupper,
> synes jeg det er på tide at finde ud af hvem Åge egentlig er!

Jamen vi har da forlængst afsløret ham. Følg linket. Hvem andre end Åge kan
denne ældre herre være?!

http://dansktopscenen.dk/dtsindex.htm

Mvh
Anders

Fra : Dopedog

Dato : 05-04-03 16:59

> [...]
tilstedeværelse,
> m.m. - Men vi mangler dine bidrag med teorier og citater på siden!

LOL herligt side

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 05-04-03 20:25

> [...]
>
> Siden består af en samling af Åge citater, teorier om hans
> tilstedeværelse, m.m. - Men vi mangler dine bidrag med teorier

Shit! Du kom mig i forkøbet ;-(

Fra : GSJ

Dato : 05-04-03 21:33

"ChriZ" <cns@FJERNosterbo-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
tilstedeværelse,
> m.m. - Men vi mangler dine bidrag med teorier og citater på siden!

I 80`erne var Martin Hall meget hip i New-Wave kredse i indre København.
Er det måske samme Martin Hall der nu er blevet så dekadent at han fremover
vil hedde Åge Hall dorsson i to ord uden bindestreg og med sidste efternavn
med små bogstaver? Næppe. Måske er Åge og Martin far og søn? Eller omvendt.
Hvem ved?

- GSJ

Fra : Niels Buus Christens~

Dato : 10-04-03 17:27

Det eneste jeg ved er at han kommer fra Fur!

/Niels

Fra : Johnny Bonde

Dato : 14-04-03 00:26

Næ Åge er da Kim Visti fra Korsør