6210´er total tot
Fra : WHaP

Dato : 05-04-03 00:55

hej

jeg har en 6210 som jeg har flashet forkert og søger nu en flasher i det
sønderjyske alså omkring Åbenrå

hvis du ikke bor i sønderjylland men kan flashe den 100% så den også kommer
til at virke så skriv en mail med dit mob. nr så ringer jeg.

WHaP

Fra : helloo.dk

Dato : 05-04-03 05:38

"WHaP" <spam1@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kommer
> til at virke så skriv en mail med dit mob. nr så ringer jeg.

Du kan sikkert finde de første 100 unlockere som kan klare den lille
operation på
www.dkunlock.dk Prøv at kikke.
Hilsen Dan

--
helloo.dk åbner de fleste telefoner med garanti for kun 100,- kr.
Gratis Ringtoner og Logo'er

Fra : Thomas Wesley Hinton

Dato : 06-04-03 21:10

På dansk hedder det Død, ikke Tot.

(her går jeg udfra du bare er halvtysker, og ikke dum).

Fra : WHaP

Dato : 08-04-03 11:16

nope ikke engang ! hov det var jo et engelsk ord det må jeg måske heller
ikke bruge for dig??
men hvad har du i mod tyskere?

WHaP

WHaP