billig forsikring
Fra : Michael

Dato : 05-04-03 10:23

Hejsa er der nogen som kender et , billigt selskab,
til en familiefar på 40 år, sidste år havde jeg en
98, Fireblade, hvor jeg gav 6600 kr, 1/1 år,
for kasko, nu har jeg købt en VFR 750, 92
som jeg selfølgelig gerne vil have forsikret,
endnu billigere, på forhånd tak.
MVH Michael

Fra : Janner

Dato : 05-04-03 12:26

"Michael" <ankerlund@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 98, Fireblade, hvor jeg gav 6600 kr, 1/1 år,
> for kasko, nu har jeg købt en VFR 750, 92
> som jeg selfølgelig gerne vil have forsikret,

Prøv GF eller Tryg

Hygge

Onkel Jan
CBR929RR

Fra : Michael

Dato : 05-04-03 14:19

hej igen jeg prøver Top og Codan på mandag, GF
spurgte jeg i Fredags, de skulle have 6600,- hvis jeg flyttedede alle mine
forsikringer, til dem , i trekroner
skal jeg give 5500 , så GF dur ikke,
MVH Michael

Fra : Torben Hansen

Dato : 05-04-03 13:12

Hejsa Michael...

Jeg ved at man hos Codan kan få forsikret sin MC efter hvor mange måender
man ønsker at køre på den... så ring da lige til dem. Ellers er Top Danmark
nok det bedste bud, de giver oveni købet 15% ekstra i rabat, hvis man er
medlem af MC Touring. Hvis du ikke en medlem af MC touring koster et
medlemsskab 215 kr. for aktive medlemmer, dvs. man får en række fordele. se
mere på : www.mctouringclub.dk

--
Med venlig Hilsen
Torben Hansen, Vejle

Fra : Charlie

Dato : 05-04-03 17:26

Prøv Provinsforsikring. Jeg har kaskoforsikret min Ariel årg 1954 for 419 kr
årligt. Det bliver naturligvis dyre for en ny cykel, men de er fornuftigen
og kan se du ikke er så farlig som en 18 årig. De er også så seriøse de
kommer og tager 2 billeder af cyklen før den er forsikret.

Charlie

Fra : finn sander

Dato : 06-04-03 14:02

> Jeg ved at man hos Codan kan få forsikret sin MC efter hvor mange måender
> man ønsker at køre på den... så ring da lige til dem.
----------------------------------
jeg skiftede for to år siden til Codan (inklusiv hus m.m.) , min mc blev
bakket ned på en parkeringsplads ( fik nr. plade af venlig billist ) MEN
Codan´s taksator gav mig den mest flabede behandling, og lange
undskyldninger, så jeg næsten følte det som det havde værret min skyld, så
hellere betale lidt mere og få en fair behandling.

En mc advokat i ikast sagde direkte til mig at jeg ville tabe en sag, selvom
at en mc-forhandler rådede mig til at klage, jeg fik kun en brev fra
lorte-Cordan´s "over-taksator" som ingen fejl fandt. Så køre man på en 10
år gl. mc til et par hundrede tusinde skal man regne med at blive bollet i
røven den dag uheldet er ude.....for som taksatoren sagde i tlf. " ja en
10år gl sports cykel den har jo sikkert værret skadet før".... den kan jo
også have sået mange år i en stue!!!
FS