To grafikkort på WIN 98 SE
Fra : hmdata@worldonline.d~

Dato : 21-03-01 18:42

Hej

Er det muligt at have to grafikkort på WIN 98 SE, hvis det er hvorledes skal
opsætningen være ?

Fra : @ggemam

Dato : 21-03-01 19:59

> Er det muligt at have to grafikkort på WIN 98 SE, hvis det er hvorledes
skal
> opsætningen være ?

Ja, det er muligt. Men win98/win98se understøtter kun følgende
grafikkort/chipset som secondary adapters:

ATI Mach64
S3 764V+(765)
S3 ViRGE (Also Direct 3d support)
S3 Aurora (new)
Cirrus 5436,7548,5446
Imagine 128 (2)
ET6000
RAGE I
RAGE II

Jeg ved ikke om WinME har bedre understøttelse. Men ellers har win2k
ihvertfald. Jeg bruger selv et Matrox Mill. II som secondary adaper i win2k.

@ggemam

Fra : @ggemam

Dato : 21-03-01 20:04

"@ggemam" <groove@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg ved ikke om WinME har bedre understøttelse. Men ellers har win2k
> ihvertfald. Jeg bruger selv et Matrox Mill. II som secondary adaper i

Forresten...på mange bundkort (BIOS) har man desuden muligheden for at vælge
hvilket grafikkort der skal initialiseres først (AGP/PCI). Den første bliver
således primary.