Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Fysisk størrelse på Asus V7100 (Geforce2 m~
Fra : Anders

Dato : 21-03-01 18:14

Hej Grp.

Jeg har bygget mig min drømmemaskine i et microatx desktopkabinet,
(Aopen H300a) og vil nu gerne have emnet, et nyt grafikkort sat i
maskinen. Problemet er blot at agp-slottet og pci-slotsne er af
lowslot-standarten, hvilket gør at monterings slide-in'ed (det man
skruer i fastgørelsesmekanikken) skal afkortes. Ikke i sig selv noget
problem- men det jeg har behov for at have oplyst er hvor stort et
V7100 fysisk er på selve printkortet (HxL) - dvs. selve agp-stikket
skal ikke regnes med.

èn der vil være så venlig at måle sit kort for mig ? :)

På forhånd tak :)

/Anders