Transport til Val de Vienne 21-25 April
Fra : Per Gargas

Dato : 04-04-03 18:43

Hej
Jeg er ved at blive desperat , jeg savner køre lejlighed til Val de vienne
D. 21-25 April
Er der nogle der har plads til mig og min CBR 600 .
Det kan også være der kun er plads til mig og ikke cyklen så er det også
fint.
Jeg bor i København men er villig til at tage toget til Fyn eller Jylland

Hilsen
Per Gargas
pegar@get2net.dk

Fra : Dennis

Dato : 04-04-03 22:39

Hvad er det der sker der?

MVH Dennis

Fra : Peder

Dato : 05-04-03 08:55

On Fri, 4 Apr 2003 23:39:15 +0200, "Dennis" <nnn@nnn.nn> wrote:

>Hvad er det der sker der?
>
>MVH Dennis
>"Per Gargas" <pegar@get2net.dk> skrev i en meddelelse

RR Foråstræning. Med plads til gadekørere.

Mmmm. Citeringstræning..
--
Peder
SGSXR750 (http://www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?id=44)

Fra : Per Gargas

Dato : 05-04-03 08:57

Træningslejr i 5 dage for racerdrengene men der er også plads til nogle
gadekøre med Nice`n Easy Racing http://www.roadrace.dk/Vienne1.html

Mvh. Per

Fra : Claus Rittig

Dato : 05-04-03 11:14

> Træningslejr i 5 dage for racerdrengene men der er også plads til nogle
> [...]

Og citeringstræning...
Smugtræn her:

Rittig