Andet multimedie
bentjuul 3670
Antal drev og PhotoShop
Fra : IceCube

Dato : 04-04-03 18:46

Hej

Kan det passe, at man skal tilegne PhotoShop et drev for sig selv?
Jeg får nogle meddelelser om, at det ikke er godt det ligger på samme drev
som Windows.

IceCube

Fra : Digit

Dato : 04-04-03 18:53

"IceCube" ræsonnerede, og skrev d. 04 apr 2003:

> Kan det passe, at man skal tilegne PhotoShop et drev for sig selv?
> Jeg får nogle meddelelser om, at det ikke er godt det ligger på samme
> drev som Windows.

Konsekvensen er ikke-eksisterende men det skulle være muligt at opnå en højere diskread
hvis du placerer PS swap på en anden partition end hvor din windoze swap er lokaliseret.

IMO ændrer det intet.

--
/Digit

[CITAT Morten Lind|http://www.belzebub.biz
[Vira portscan på Mac server|
["I begyndelsen var jeg nervøs, men det er der
[ ingen grund til. De kigger bare ind, tjekker
[ scripts og porte, opdager det ikke er en
[ Windowsserver og forsvinder igen."