8310 netærksfejl
Fra : Jemo

Dato : 04-04-03 18:22

Hej gr.er der nogen de kan hjælpe med en 8310, som vores søn skal bruge i
sonofon, der var et problem med sikkerhedskode (ikke simkode) derfor har vi
lige fået sat telefonen i standard indstillinger samt opdateret software,
efter denne opration blev den afprøvet på stedet ( ved unlockeren ) med et
tdc kort, da vi kom hjem satte han sit sonofon kort i, koden accepteret men
kan ikke aflæse simkort ( ingen dækning ) jeg prøvede med mit eget telia,
samme resultat, min anden søns telmore blev så prøvet og her var der fuld
dækning, er der nogen der kan hjælpe så telefonen så kan komme til den
rigtige ejer med sonofon dækning. (NEJ han vil ikke bytte den med sin
storebror, selvom det vil virke oplagt) så mail endelig hvis i har en
problemløsning.
mvh René