Afsende standard mails -
Fra : pkc

Dato : 04-04-03 15:56

Jeg søger et program der kan hjælpe mig med at afsende "standard mails" Dvs
administere flere mails hvor der er tekst i og jeg vælger så den jeg vil
sende - afhængig af hvillken info jeg skal sende.

Lidt utydeligt skrevet - men er det forstået ?

pkc

Fra : Gevaldi

Dato : 04-04-03 20:57

pkc skrev:
> [...]
> så den jeg vil sende - afhængig af hvillken info jeg skal sende.
>
> Lidt utydeligt skrevet - men er det forstået ?

Nu kan jeg se du har brugt OE 6 til dit indlæg
her, så kunne du ikke bare bruge genveje
hvori du har skrevet noget lignende i egenskaber
for genvejen:

mailto:BLABLA@BLA?subject=Bestilling af hjemmeside&body=Kære%20julemand!%0D%0AJeg%20ønsker%20mig

Så kan du jo oprette alle de genveje du vil
evt. i en mappe, og så sætte den aktuelle
tekst ind i de respektive genveje og så
er det bare at hente den og tryk på send.

--
/Gevaldi
*Boykot de nye gebyrer som QXL indfører fra 1.

Fra : pkc

Dato : 04-04-03 22:32

> [...]
> evt. i en mappe, og så sætte den aktuelle
> tekst ind i de respektive genveje og så
> er det bare at hente den og tryk på send.

Tak for dit forslag - jeg er ikke helt med -

Jeg modtager en mail fra en XXXX@xxxxx.dk og vil så sende ham standard
svaret fx.

Subj: Tak for din
Body: Du vil nu snarest modtage et tilbud på dit og dat. med venlig hilsen
ole

Fra : BJ.DK

Dato : 10-04-03 13:44

"pkc" <pkc@boat4you.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> administere flere mails hvor der er tekst i og jeg vælger så den jeg vil
> sende - afhængig af hvillken info jeg skal sende.

Den meget simple løsning er at oprette signaturer!

En signatur kan jo være (næsten) lige så lang du ønsker det. Når du vil
sende et standardbrev til bage, så klikker du derefter blot på "Besvar
afsender" og indsætter den signatur, der indeholder det standardbrev, du
ønsker at sende.

Nemt og simpelt.

Fra : Birgitte

Dato : 13-04-03 17:07

"BJ.DK" <news@klog.dk> skrev i en meddelelse
> "pkc" <pkc@boat4you.dk> skrev i en meddelelse
> Dvs

Du kan også gemme forskellige standartmails som templates. Så vælger du bare
det svar der skal bruges og indsætter kundens mailadresse i to feltet og
smider den afsted.

Mvh
Birgitte