Kom! Pimserne og i andre skal besøge Arman~
Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 04-04-03 15:02

Hej D.F.M.

Lørdag den 3. maj tager vi en flok Pimser over og besøger Armand. Det er
ikke i forbindelse med noget arrangement, men mon ikke vi kan finde noget at
snakke om. Jeg lover at underholde med historier om min XJ 600, f.eks.
hvordan den kørte fra KBH.-Blåvands hug og retur med knust udgangsleje,
eller da jeg polerede sædet med plastik polermiddel

Jeg tænkte vi måske kunne skrabe nogle DFM'ere sammen.

Indtil videre er det undertegnede, Tommy Fer, Lars Molnit (Moller) og
Christian Knudsen. Christian er nok ikke til at styre den dag, da han lige
har fået det store kørekort dagen for inden og kommer der over på sin FZR
600 R!

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 04-04-03 15:04

"Jens Jacob Bager Jensen" <news@abl1926.dk> skrev
> [...]
> har fået det store kørekort dagen for inden og kommer der over på sin FZR

Fuck, hvorfor lige når jeg ligger i sengen med influenza.
Kan i havde en god tur !

Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk
slet "FJERN" fra adr. ved svar

Fra : Jakob

Dato : 04-04-03 15:12

"D@n Dethlefsen" <sotaFJERN@tdcadsl.dk> skrev:
> Fuck, hvorfor lige når jeg ligger i sengen med influenza.
> Kan i havde en god tur !

Det synes jeg er ok - du ved simpelthen nu at du ligger med influenza om en
lille måned... jeg gad godt have den slags planlægning

God weekend!
Jakob

Fra : Freddy Lang

Dato : 04-04-03 16:47

Jakob wrote:
> "Jens Jacob Bager Jensen" <news@abl1926.dk> skrev

> Det synes jeg er ok - du ved simpelthen nu at du ligger med influenza
> om en lille måned... jeg gad godt have den slags planlægning

Ja, jeg synes nu også, det er godt klaret.

--

Freddy
SV 650 S-K1

Fra : Bjørn S

Dato : 04-04-03 15:11

"D@n Dethlefsen" <sotaFJERN@tdcadsl.dk> skrev

> "Jens Jacob Bager Jensen" <news@abl1926.dk> skrev

> Fuck, hvorfor lige når jeg ligger i sengen med influenza.
> Kan i havde en god tur !

Er du sikker på det ikke er SARS ? Det lyder hårdt med den influenza, og
især hvis den varer frem til 3. maj... eller er det mon en planlagt
sygdomsperiode ?? )

/Bjørn

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 04-04-03 18:13

> Er du sikker på det ikke er SARS ? Det lyder hårdt med den influenza, og
> især hvis den varer frem til 3. maj... eller er det mon en planlagt
> sygdomsperiode ?? )

Jeg må sgu` være rigtig syg, jeg kan ikke engang kende forskel på månederne
mere ;>(

Det er nok bedstat jeg går hen og lægger mig igen

Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk
slet "FJERN" fra adr. ved svar

Fra : Armand

Dato : 05-04-03 00:45

D@n Dethlefsen <sotaFJERN@tdcadsl.dk> skrev i en

> Jeg må sgu` være rigtig syg, jeg kan ikke engang kende forskel på
> månederne mere ;>(
> Det er nok bedst at jeg går hen og lægger mig igen

Du hár da vist revet et par dage ud af kalenderen!?
Det var i går at det var den 3.april, så du skulle fandeme til at skynde dig
hvis du skulle med efter din kalender!

--
Armand.

Fra : Freddy Lang

Dato : 04-04-03 16:46

Jens Jacob Bager Jensen wrote:
> [...]
> Christian Knudsen. Christian er nok ikke til at styre den dag, da han
> lige har fået det store kørekort dagen for inden og kommer der over

Jeg er frisk! Hvis det er i nærheden af Armand, er det jo lige i nabolaget
for mit vedkommende.

--

Freddy
SV 650 S-K1

Fra : Kåre Nejmann

Dato : 04-04-03 18:02

"Jens Jacob Bager Jensen" <news@abl1926.dk> wrote:

>Lørdag den 3. maj tager vi en flok Pimser over og besøger Armand.
[...]
>Jeg tænkte vi måske kunne skrabe nogle DFM'ere sammen.

Personligt har jeg ikke andet i kalenderen den dag, så det er da ikke
umuligt at jeg også dukker op...

Hvor og hvornår?

--
Kåre

Fra : Erland R. Nielsen

Dato : 04-04-03 18:37

"Jens Jacob Bager Jensen" <news@abl1926.dk> wrote in message
> [...]
> Jens Bager Jensen
> Honda CBR 600 F '94 samt Suzuki DR 600
> Præsident for Polyteknisk MC Forening (PMC)

Øv, der er jeg i USA, men har sikkert alligevel ikke fået købt en cykel
inden da
Så køb dog en cykel Erland (der lige har bestilt trædecykelsliddele for 2500
kr, så det lover jo ikke godt)
mvh Erland, Kolding

Fra : Anders Thorup

Dato : 04-04-03 20:44

"Jens Jacob Bager Jensen" <news@abl1926.dk> wrote in message
> Hej D.F.M.
>
> Lørdag den 3. maj tager vi en flok Pimser over og besøger Armand.
<SNIPSNAP>

Hmm tænkte jeg det ikke nok,, det har i garanteret planlagt den dato med
vilje, bare for at blive fri for stakkels lille mig :´-( *pivpiv og ynk*

Nå, men i må da ha' en god tur/fest aligevel!

--
MVH/Best Regards
Anders Thorup (som skal have justeret den audiotive gearkasse d.28.april, og

Fra : Anneli

Dato : 04-04-03 21:54

"Jens Jacob Bager Jensen" <news@abl1926.dk> skrev i en meddelelse
> Hej D.F.M.
>
> Lørdag den 3. maj tager vi en flok Pimser over og besøger Armand.

Ja, det er klart ... ligesom alle de andre gange der har været party i
Fredericia, så vælger I en dag, hvor jeg ikke kan deltage :0(
Gad vide, om I gør det med vilje; sender en spion ud og snage i min
kalender? Hmm....måske kan I ikke lide softchoppere, eller måske er min
Suzuki så smuk, at I ikke kan klare at se den ;0)
Nå, I må have en god dag, så! :0))

Stor hilsen Anneli og Savage :0))

Fra : Armand

Dato : 04-04-03 23:55

Anneli <anneli_jensen@yahoo.dk> skrev i en

> [...]
> kalender? Hmm....måske kan I ikke lide softchoppere, eller måske er min
> Suzuki så smuk, at I ikke kan klare at se den ;0)

Frit efter bæltskrækkernes gyldne bog - undskyldning #716!

--
Armand.

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 04-04-03 22:13

"Jens Jacob Bager Jensen" <news@abl1926.dk> writes:

> Lørdag den 3. maj tager vi en flok Pimser over og besøger Armand.

Nu da der er en masse der har sagt at de ikke kan den dag (det er da
ellers en hel måned ud i fremtiden, så annonceringen sker da i god
tid), så må jeg da hellere lige sige her i gruppen at jeg da påtænker
at tage med.

Skal det virkelig kun være os 5 Pimser der skal afsted på trods af at
hele DFM har fået buddet? Nåh, ja der er jo god tid endnu

--
Jacob - www.bunk.cc
Interference between the keyboard and the chair.

Fra : Poul Dam

Dato : 04-04-03 22:34

"Jacob Bunk Nielsen" <spam@bunk.cc> skrev i en meddelelse
> [...]
Ja den weedend er der Blackbird træf i Maribo, så desværre mødes vi ikke.

Hygge PD CBR1100 nu kun 15 dage til Val de Vienne
kors hvor jeg glæder mig

Fra : Steffen Rasmussen

Dato : 04-04-03 23:44

Hejsa

"Jacob Bunk Nielsen" <spam@bunk.cc> wrote in message
> "Jens Jacob Bager Jensen" <news@abl1926.dk> writes:
> Skal det virkelig kun være os 5 Pimser der skal afsted på trods af at
> hele DFM har fået buddet? Nåh, ja der er jo god tid endnu

Njaa, hvis ellers jeg har nået at få min maskine, og får kigget i kalenderen
er jeg da ikke helt uinteresseret i at få set lidt på nogle af jer andre
(omend jeg som regel bare nøjes med at sidde her og lurepasse

Men det kan jo være lige pludselig... at der dukker noget op i gruppen..

Orienterer i her i DFM omkring udfald osv ?

-steffen

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 05-04-03 11:22

"Steffen Rasmussen" <sniffer@xx@trashcan.dk> writes:

> Njaa, hvis ellers jeg har nået at få min maskine, og får kigget i kalenderen
> er jeg da ikke helt uinteresseret i at få set lidt på nogle af jer andre
> (omend jeg som regel bare nøjes med at sidde her og lurepasse

Hvilken maskine skal du have?

> Orienterer i her i DFM omkring udfald osv ?

Udfaldet er at vi tager afsted den 3. maj. Så er spørgsmålet bare om
du skal med eller ej ?-)

--
Jacob - www.bunk.cc
No amount of careful planning will ever replace dumb luck.

Fra : Steffen Rasmussen

Dato : 05-04-03 12:14

Hejsa

> Hvilken maskine skal du have?

Håber på at få fat i en SV650'er 2002 årgang, har lige fået overtalt min
bankmand til at det er en god ide :)

> Udfaldet er at vi tager afsted den 3. maj. Så er spørgsmålet bare om
> du skal med eller ej ?-)

hehehe jeg tænkte på mødested, tid osv osv.. men indrømmet.. lidt mere
end gennemsnitligt dårligt formuleret :)

-steffen

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 05-04-03 12:24

"Steffen Rasmussen" <sniffer@xx@trashcan.dk> writes:
> "Jacob Bunk Nielsen" <spam@bunk.cc> wrote...

> Håber på at få fat i en SV650'er 2002 årgang, har lige fået overtalt min
> bankmand til at det er en god ide :)

Fedt. Så er det jo bare at se at få handlet. Det skulle du vel nok
kunne nå på en måned ?-)

> hehehe jeg tænkte på mødested, tid osv osv.. men indrømmet.. lidt mere
> end gennemsnitligt dårligt formuleret :)

Mon ikke mødestedet bliver ude ved PMC i Lyngby? Tidspunktet vil jeg
lige lade være op til nogle af de andre.

--
Jacob - www.bunk.cc
Marriage is the sole cause of divorce.

Fra : Steffen Rasmussen

Dato : 06-04-03 09:28

> Fedt. Så er det jo bare at se at få handlet. Det skulle du vel nok
> kunne nå på en måned ?-)

Jo, det skulle jeg mene.. det burde ikke tage en md at få den leveret,

> Mon ikke mødestedet bliver ude ved PMC i Lyngby? Tidspunktet vil jeg
> lige lade være op til nogle af de andre.

OK, .. hvis ellers jeg har lært at styre den kære maskine er jeg frisk

-steffen

Som håber på godt vejr..

Fra : Armand

Dato : 05-04-03 00:44

Jens Jacob Bager Jensen <news@abl1926.dk> skrev i en
> Hej D.F.M.
>
> Lørdag den 3. maj tager vi en flok Pimser over og besøger Armand.

Det vil jeg fandeme ikke håbe! Linea bliver nok lidt stram i masken hvis der
pludselig tropper en større skare op her udenfor døren
Så for at spare jer endsige migselv for dén oplevelse gi'r jeg en bajer i
kluben istedet!

Det bliver forøvrigt nok ikke særligt sent for mit vedkommende, da min
datter skal konfirmeres dagen efter!!

/
Armand.
(fedt initiv)

Fra : Freddy Lang

Dato : 05-04-03 12:16

Armand wrote:
> [...]
> bajer i kluben istedet!
>
> Det bliver forøvrigt nok ikke særligt sent for mit vedkommende, da min

Skidt også med det... bare du sørger for at holde baren åben, når du går.

Fra : Brian W.

Dato : 05-04-03 13:12

Freddy Lang wrote:

> Skidt også med det... bare du sørger for at holde baren åben, når du
> går.

Øv jeg kan heller ikke. Der er Elge Træf den weekend.

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155

http://home1.stofanet.dk/cashman

Fra : m.grewy

Dato : 05-04-03 15:40

Freddy Lang wrote:

> Skidt også med det... bare du sørger for at holde baren åben, når du
> går.

Det kunne da være at du kunne bestikke mig eller jakob til at blive :)

Michael

Fra : Freddy Lang

Dato : 05-04-03 21:15

m.grewy wrote:

> Det kunne da være at du kunne bestikke mig eller jakob til at blive :)

Hvad koster sådan noget bestikkelse?

Fra : m.grewy

Dato : 06-04-03 17:37

Freddy Lang wrote:

> Hvad koster sådan noget bestikkelse?

Måske 1 øl eller 2 :)

Michael

Fra : Freddy Lang

Dato : 06-04-03 19:55

m.grewy wrote:

> Måske 1 øl eller 2 :)

Det kan vist selv min trængte økonomi klare.

Specielt hvis vi bliver flere om at spinke sammen til bestikkelsen.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 06-04-03 00:53

Armand wrote:

> [...]
> hvis der pludselig tropper en større skare op her udenfor døren
> Så for at spare jer endsige migselv for dén oplevelse gi'r jeg en

Hehe...

> Det bliver forøvrigt nok ikke særligt sent for mit vedkommende, da min
> datter skal konfirmeres dagen efter!!

Frit efter svagdrikkernes gyldne bog - undskyldning #717!

Hilsner,

Tony

begin 666 wink.gif
M1TE&.#EA#P`/`+,``````+^_O___````````````````````````````````
M`````````````````````"'Y! $```$`+ `````/``\```0T,$@):ITX5,'Y
MQ4 G>E,XC@`EF.MJIJSEQ>PI;C9:YZYGOQK?C12<R8C%7P;7^60TEA0F`@`[
`
end

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 06-04-03 00:57

Tony Lorentzen wrote:

> Frit efter svagdrikkernes gyldne bog - undskyldning #717!

Hov - der skulle have været sådan en efter:

Hilsner,

Tony

Fra : Armand

Dato : 06-04-03 14:51

Tony Lorentzen <tonylorentzenFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en

> Frit efter svagdrikkernes gyldne bog - undskyldning #717!

Hæ!
Men med kun den ene datter, er det også om at få brugt dén undskyldning mens
lejlighed er

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 05-04-03 20:31

Jens Jacob Bager Jensen wrote:
> Hej D.F.M.

Hej

> [...]
> finde noget at snakke om. ...............
> Jeg tænkte vi måske kunne skrabe nogle DFM'ere sammen.

Jamen, så vil jeg da skrabes med

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 07-04-03 08:26

"Jes Vestervang" <jesvj@mailme.dk.fjernmig> writes:

> Jamen, så vil jeg da skrabes med

Så kan vi lave en slags coooonvoy, for jeg vil også med. Jeg har fået
et ultimatum, så spjætten er færdig om senest 11 dage

--
Mikkel
motortosse.dk | de-moc-ra-cy (di mok' ra see) n. Three wolves

Fra : Jes Vestervang

Dato : 07-04-03 23:11

Mikkel Christensen wrote:

> Så kan vi lave en slags coooonvoy, for jeg vil også med. Jeg har fået
> et ultimatum, så spjætten er færdig om senest 11 dage

Fedt nok!
--
mvh Jes Vestervang
FZS600 og MTX125R

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 06-04-03 00:56

Jens Jacob Bager Jensen wrote:

> Jeg tænkte vi måske kunne skrabe nogle DFM'ere sammen.

Hey det er faktisk en rigtig god idé! Count me in!

Husk at skrive noget mere om mødested, tidspunkt osv. et par dage inden.

Hilsner,

Tony
Ikke-bæltskrækker (godt vejrbidt efter 623 km. på jyske, fynske,
langelandske og sjællandske veje i dag)

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 06-04-03 16:35

"Tony Lorentzen" <tonylorentzenFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Ikke-bæltskrækker (godt vejrbidt efter 623 km. på jyske, fynske,
> langelandske og sjællandske veje i dag)

jatak også lige turen til malerklemmen i dag oveni hvor vi præsterede at
køre forkert 2 gange, pga en pil i en garmin som pegede lidt forkert engang
imellem

ja måløv stations parkeringsplads er da meget pæn "GRILL"

ja jeg vil da også gerne med til fredericia, men skal lige tjekke kalenderen
først!!!

hmm står overnævnte undskyldning også i bæltskrækkernes gyldne bog???
--
Allan(fzr600us)
www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?id=209

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 06-04-03 17:16

Allan Jørgensen wrote:
> [...]
>
> jatak også lige turen til malerklemmen i dag oveni hvor vi præsterede
> at køre forkert 2 gange, pga en pil i en garmin som pegede lidt

Hov hov, pilen pegede skam rigtig nok, den er bare lidt svær at tyde engang
imellem når der er et par veje at vælge imellem.. hehe

> ja måløv stations parkeringsplads er da meget pæn "GRILL"

Ahhrgmen, det har da en logisk forklaring, det var da lige for at samle
tropperne, ikke alle kan jo hænge på et muskelbunt som en Yamaha TDM850
tilhører Men tak til de 7 Yamaha'er som mødte op på Shell i kbh. Endnu
engang rart at få ansigter på folk.

>vil da også gerne med til fredericia, men skal lige tjekke
> kalenderen først!!!

Hum, den dato. Hjemmefronten skal lige bearbejdes

> hmm står overnævnte undskyldning også i bæltskrækkernes gyldne bog???

Den lader jeg stå uberørt

--
MVH Rune Rohleder som kan anbefale Klemmens æblekage
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Rune_Rohleder

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 06-04-03 17:39

"RuneR (TDM850)" <ruro@get3net.dk> skrev i en meddelelse
> Hov hov, pilen pegede skam rigtig nok, den er bare lidt svær at tyde
engang
> imellem når der er et par veje at vælge imellem.. hehe

hmm hvis jeg husker rigtigt er der en vej man kan tage der hvor vi drejede
forkert i hedehusene hvor man kan komme til reerslev via torslunde, så helt
galt på den var du ikke
hov der er forresten da også nogle fede sving på den vej.....hmm næste gang
så.....

> [...]
> tropperne, ikke alle kan jo hænge på et muskelbunt som en Yamaha TDM850
> tilhører Men tak til de 7 Yamaha'er som mødte op på Shell i kbh. Endnu

jep og næsten alle med DFM nr.plade ramme
selv tak, det var en fornøjelse, selvom der lugtede lidt af røg da jeg lå
bagerst

> MVH Rune Rohleder som kan anbefale Klemmens æblekage

jep den var rigtig god!!!!

Fra : Jens Blaabjerg \(rep~

Dato : 06-04-03 18:49

Allan Jørgensen wrote:
> jep og næsten alle med DFM nr.plade ramme
> selv tak, det var en fornøjelse, selvom der lugtede lidt af røg da
> jeg lå bagerst

Du skal da bare være glad for at vi kørte så pænt at du kunne hænge tæt nok
på til at lugte røgen...

Jens
RD

Fra : Hans Joergensen

Dato : 06-04-03 19:54

Jens Blaabjerg (replace xxx with newsgroup to reply) wrote:
> Du skal da bare være glad for at vi kørte så pænt at du kunne hænge tæt nok
> på til at lugte røgen...

Næste gang undlader jeg søsteren, og så gi'r vi dem baghjul (og
røg;)

// Hans, der gav en corolla røgforgiftning mens knallerten endnu var
// halvkold, nede ved Malerklemmen :)
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : GRISEN

Dato : 06-04-03 22:54

On 06 Apr 2003 18:54:26 GMT, Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Næste gang undlader jeg søsteren, og så gi'r vi dem baghjul (og
>røg;)

Hva' kan man svare til det? Host, host.....

mvh
Jan

....der lige har set Michaels nyindkøbte (men allerede adskilte) FZR 1000. Fedt projekt.

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 06-04-03 23:25

"Jens Blaabjerg (replace xxx with newsgroup to reply)" <xxx@blaabjerg.net>
skrev i en meddelelse news:zMZja.95$dD7.93@news.get2net.dk...
> Du skal da bare være glad for at vi kørte så pænt at du kunne hænge tæt
nok
> på til at lugte røgen...

jep er glad for at jeg kunne se, smokey and the bandit og hans søster

nåja nu var det jo ikke din der røg så meget
ups nu skal jeg passe på hvad jeg siger nu hvor jeg skal hjem til Hans og
scanne nogle blade

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 06-04-03 18:53

http://www.rohleder.nu/image/rute.gif Det blev til 78,24km

--
MVH Rune Rohleder

Fra : Bjørn S

Dato : 06-04-03 19:43

RuneR (TDM850) wrote:
> http://www.rohleder.nu/image/rute.gif Det blev til 78,24km

Hov, kan den ruden trækkes ud og uploades til f.eks dk.binaer ?

Kunne være sjov at ha til en anden god gang (inclusive stop på en P-plads
), når jeg får fundet ud af placeringen av min GPS på min nye kværn.

/Bjørn

Fra : nd

Dato : 06-04-03 20:41

> http://www.rohleder.nu/image/rute.gif Det blev til 78,24km

Hov det er jo kun ruten uden alle GPS-afstikkerne
Men det er kun småting i forhold til de omveje Bager fik Pimserne og
undertegnede ud på under hjemturen

-Tak for en god tur.

vh

Niels
Fazer

---

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 06-04-03 23:31

"RuneR (TDM850)" <ruro@get3net.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.rohleder.nu/image/rute.gif Det blev til 78,24km

øj hvor sejt, ikke lige frem den letteste vej vi tog =

fra reerslev til vindinge som jeg kan se var en omvej, tog vi den pga nogle
fede sving eller hva?

Fra : Armand

Dato : 06-04-03 23:52

RuneR (TDM850) <ruro@get3net.dk> skrev i en

> Hov hov, pilen pegede skam rigtig nok, den er bare lidt svær at tyde
engang
> imellem når der er et par veje at vælge imellem.. hehe

Bare rolig!
Når dertil højt-trænede amerikanske soldater, v.h.a. GPS, kan dreje forkert
blandt det væld af veje der må være(?) i den irakiske ørken, så kan det vel
også ske for privatpersoner i DK :-/

--
Armand

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 07-04-03 09:22

Armand wrote:
> [...]
> forkert blandt det væld af veje der må være(?) i den irakiske ørken,
> så kan det vel også ske for privatpersoner i DK :-/

Jeps, jeg kunne bare have valgt en forud indtaget rute, (ala den hurtigste
eller korteste uden motorveje) men synes det er sjovere at køre efter
kompas. Da man kommer ud for veje man måske endnu ikke har kørt på

--

MVH Rune Rohleder

Fra : Armand

Dato : 07-04-03 14:34

> [...]
> eller korteste uden motorveje) men synes det er sjovere at køre efter
> kompas. Da man kommer ud for veje man måske endnu ikke har kørt på

- - - - eller i ekstremfald: "veje der endnu ikke er kørt på"!

--
Armand.

Fra : Allan Nielsen

Dato : 07-04-03 16:13

> [...]
> Jens Bager Jensen
> Honda CBR 600 F '94 samt Suzuki DR 600
> Præsident for Polyteknisk MC Forening (PMC)

Hej Pimser og andre!
Jeg vil gerne med, men hvordan med det praktiske, jeg kan forstå der er en
lille
bar inde i billedet, så kan man bare tage sin sovepose og underlag med eller
hvordan?
Hvad tid tager vi afsted og hvornår regner i med, at vi stikker snuden
hjemad igen?
mvh
Allan Nielsen
RF600R
bager@dkfritidmotorcykel.dk
www.dkfritidmotorcykel.dk/Allan_Nielsen

Fra : Armand

Dato : 07-04-03 16:39

Allan Nielsen <abagern@hotmail.com> skrev i en

> [...]
> lille bar inde i billedet, så kan man bare tage sin sovepose og underlag

Der er masser af decideret køjeplads samt en god stak madrasser, samt
plæneplads til telte om man vil !!
Alternativt kan man videreudvikle(!) på Vestervangs-modellen og bælle snaps
til man alligevel er ligegeglad med hvor man falder om

--
Armand.
(der har oplevet folk så rutinerede at de sov på en barstol - Uden at røre

Fra : GRISEN

Dato : 07-04-03 20:08

On Mon, 7 Apr 2003 17:38:38 +0200, "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote:

>Alternativt kan man videreudvikle(!) på Vestervangs-modellen og bælle snaps
>til man alligevel er ligegeglad med hvor man falder om

Det bli'r bedre og bedre... jeg må vist også med i konvoy'en.
Jeg har forsøgt få styr på hvor mange der er med, men underligt kan jeg kun finde 2 PMC'ere...
Er det en fejl, eller er der bare en masse PMC'ere som ikke er i DFM ???

*
Jan

Fra : RacerNiels

Dato : 07-04-03 22:48

"GRISEN" <grisen@pornotrold.dk> wrote in message
> Jeg har forsøgt få styr på hvor mange der er med, men underligt kan jeg
kun finde 2 PMC'ere...
> Er det en fejl, eller er der bare en masse PMC'ere som ikke er i DFM ???

*bøøøøvs*

PMC - vi drikker til vi segner!

Niels *pims #101*
Kasserer
S FAU

Fra : Jes Vestervang

Dato : 07-04-03 23:35

RacerNiels wrote:

> *bøøøøvs*
>
> PMC - vi drikker til vi segner!

Klubaften?

> Niels *pims #101*
> Kasserer
> S FAU
^^^^^ Men en Fazer er det jo ikke

--
mvh Jes Vestervang - der savner en aau'sk mc-klub :-/ Men ok, ingen
forhindrer mig i at gå i krig :-|

Fra : Jes Vestervang

Dato : 07-04-03 23:10

Armand wrote:

> [...]
> Alternativt kan man videreudvikle(!) på Vestervangs-modellen og bælle
> snaps til man alligevel er ligegeglad med hvor man falder om

Det er sgu da Morten Dahl der bare kaster sig over i hjørnet og knalder
brikker der! Jeg magter i det mindste at blive slæbt et eller andet
sted hen

Fra : Bjørn S

Dato : 08-04-03 08:18

Jes Vestervang wrote:

> Det er sgu da Morten Dahl der bare kaster sig over i hjørnet og knalder
> brikker der! Jeg magter i det mindste at blive slæbt et eller andet
> sted hen

Det må være det man kalder mageligt anlagt ?

--
/Bjørn, som er ved at udvide sit ordforråd

Fra : Jes Vestervang

Dato : 08-04-03 21:49

Bjørn S wrote:

> Det må være det man kalder mageligt anlagt ?

Det er jeg blevet kaldt før... Det må være en sammensværgelse af en art

> /Bjørn, som er ved at udvide sit ordforråd

Det skal jo til

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 07-04-03 21:57

GRISEN <grisen@pornotrold.dk> writes:

> Jeg har forsøgt få styr på hvor mange der er med, men underligt kan
> jeg kun finde 2 PMC'ere...

Vi er vist i hvert fald 5 pimsere - Bager nævnte 4 i sit oprindelige
indlæg, og så er jeg også sprunget til, så vi er 5 pimser foruden
nogle stykker her fra DFM.

> Er det en fejl, eller er der bare en masse PMC'ere som ikke er i DFM ???

Ja, det er der også

--
Jacob - www.bunk.cc
How's the wife? Is she at home enjoying capitalism?

Fra : GRISEN

Dato : 07-04-03 23:07

On Mon, 07 Apr 2003 22:57:23 +0200, Jacob Bunk Nielsen <spam@bunk.cc> wrote:

>Vi er vist i hvert fald 5 pimsere - Bager nævnte 4 i sit oprindelige
>indlæg, og så er jeg også sprunget til, så vi er 5 pimser foruden
>nogle stykker her fra DFM.

Det har du da ret i, jeg har totalt misset en linie i det originale indlæg.
Foruden jer 5 pimser har jeg så talt 10 dfm'er som har udtrykt interesse i at deltage...
Så må vi se, hvor mange der får lov.

*
Jan

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 08-04-03 06:35

"GRISEN" <grisen@pornotrold.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
indlæg.
> Foruden jer 5 pimser har jeg så talt 10 dfm'er som har udtrykt interesse i

HÆ HÆ Jeg har fået lov...... damn, det vil jo sige at jeg ikke har nogen
undskyldninger for ikke at tage med :-/

øj hvor skal der drikkes.... også se en kartoffelbondemandsavlers knægt på
en fazer in real life sove brændert ud

Fra : Jes Vestervang

Dato : 08-04-03 21:55

Allan Jørgensen wrote:

> HÆ HÆ Jeg har fået lov...... damn, det vil jo sige at jeg ikke har nogen
> undskyldninger for ikke at tage med :-/

Hoho!

> øj hvor skal der drikkes....

Pyha, det hører jo til...

> også se en kartoffelbondemandsavlers knægt på en fazer in real life sove
> brændert ud

Hehe Så længe der ikke er snaps involveret, så går det nu nok nogenlunde
fredeligt til
--
mvh Jes Vestervang - med en mystisk form for snapseallergi

Fra : Armand

Dato : 08-04-03 22:55

Allan Jørgensen <mailto:allan.c.jorgensen@FJERNKOget2net.dk> skrev i en
> "
> øj hvor skal der drikkes.... også se en kartoffelbondemandsavlers knægt på
> en fazer in real life sove brændert ud

Tag selv snaps med!
Klubben tør ikke ligge inde med noget når
kartoffelafkogopgæringsdestillationsproduktnyderen er i nærheden

--
Armand.

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 09-04-03 07:25

> Allan Jørgensen <mailto:allan.c.jorgensen@FJERNKOget2net.dk> skrev i en

> Tag selv snaps med!
> Klubben tør ikke ligge inde med noget når
> kartoffelafkogopgæringsdestillationsproduktnyderen er i nærheden

ROFLMAO damn den var go.....

tjekker lige barskabet
jo jo en halv flaske porse og en halv flaske krone akvavit kan jeg mønstre,
da der alligevel ikke er nogen der drikker det skidt herhjemme....

så kan kartoffelavlerensafkomsopgæringsdestillationsproduktnyderen få en
lille en.
ja jeg tager nok også en lille en når det kommer til stykket den gir jo også
varmen, og man kan ikke sætte folk til at drikke alene

Fra : Jes Vestervang

Dato : 09-04-03 15:55

Allan Jørgensen wrote:

> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse

> på

> ROFLMAO damn den var go.....

Jep, jeg må se mig slået i uhyggeligtlangeordsdisciplinen

> tjekker lige barskabet
> jo jo en halv flaske porse og en halv flaske krone akvavit kan jeg
> mønstre, da der alligevel ikke er nogen der drikker det skidt
> herhjemme....

Pyha

> så kan kartoffelavlerensafkomsopgæringsdestillationsproduktnyderen få en
> lille en.

Hmm, jeg vil hellere have øl Snaps skal kun drikkes hvis en højtid
påbyder det

> ja jeg tager nok også en lille en når det kommer til stykket den gir jo
> også varmen, og man kan ikke sætte folk til at drikke alene

Nå, hva' fa'en, en enkelt kan vel aldrig skade

Fra : Armand

Dato : 09-04-03 16:50

Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en
> [...]
> påbyder det

> Nå, hva' fa'en, en enkelt kan vel aldrig skade

Du er allerede begyndt at grave hullet!

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 10-04-03 20:20

Armand wrote:

> Hæ!
> Du er allerede begyndt at grave hullet!

Åhnejdog! =

Arhh, jeg skal nok opføre mig pænt

Fra : Jes Vestervang

Dato : 09-04-03 15:53

Armand wrote:

> Tag selv snaps med!
> Klubben tør ikke ligge inde med noget når
> kartoffelafkogopgæringsdestillationsproduktnyderen er i nærheden

*GRILL*
--
mvh Jes Vestervang - kartoffelafkogopgæringsdestillationsproduktnyder

Fra : Armand

Dato : 13-04-03 22:03

> [...]
> ikke i forbindelse med noget arrangement, men mon ikke vi kan finde noget

Nu er det officielt!
Klubben har fostret en fest (læs: en gang fælles-ædelse) og jeg sender i
skrivende stund en decideret invitation til PMC's præsident (Lidt arbejde
skal der da følge titlen)!
Spisning incl. velkomstdrink beløber sig til en hund!
Spisning er ikke obligatorisk - Så de der absolut vil spare kan godt undsige
sig, men bedes til gengæld om at forskyde deres ankomst til efter
spisningen.

> [...]
> har fået det store kørekort dagen for inden og kommer der over på sin FZR

Af hensyn til indkøb bedes man tilmelde sig bindende til spisningen inden
udgangen af måneden!!
Send et ganske kort mail med subj: "Spisning d. 3/5" og navn til:
webmaster@mc-chaufforerne.dk
PMC'ene, forslår jeg, tilmelder sig fælles igennen præsidenten!

Der er et lille "men":
Samme lørdag's eftermiddag køres der mc-parade i Århus og en større flok fra
klubben formodes at køre derop!
Til de nordfra-kommende var det måske en ide at mellemlande ved
Århus-arrangementet!? I bedste fald kunne man falde sammen med
mc-chaufførerne dér (Morten Dahl's unikke (for at sige det mildt) GSXR er
sikkert iblandt!)
Hvad de østlige angår, så vil jeg godt voluntere til "stay behind" således
at der er åbent i klubben uanset hvornår folk måtte ankomme.

Og så lige kørevejledningen:

For bælt-betvingerne (incl. Lillebælt):
- Drejes fra mod Fredericia lige efter Den nye Lillebæltsbro!
- Ved havnen drejes mod "messehaller" i kryds med Q8-tank fremme til
venstre.
- Hold på ligeud og sightsee "Jordens ånd" (landskabsskulptur af en kæmpe
der gennembryder jordskorpen), idrætscentret, Magretehallerne (Grå kæmpe
kasse), DSB's rangér-terræn (under broen) og Tuborg-bryggeriet!
- Efter broen over jernbaneterrænnet er 1. vej på højre hånd Egumvej - Kør
ad den!
- Efter ca 300m er Kobbelvænget 1. vej på højre hånd - Klubben ligger på
fjerneste hjørne og inde af en 50M's indkørsel!

Syd fra kommende kan i mangel af bedre benytte samme tur ved at vente med at
dreje fra motorvejen til lige inden Lillebælt (=lettere end endnu en
beskrivelse )

Nordfra kommende og andre jyder der kommer forbi Vejle:
- Kør af motorvejen syd for Vejle Fjord og kør mod Fredericia.
- Kør ad Motortrafikvejen via Børkop og entrér Fredericia ved
Shell-raffinaderiet!
- Fortsæt på samme firesporede vej rundt om raffinaderiet i en lang kurve!
- Drej til venstre ad Egumvej, der er den 1. sidevej på venstre hånd efter
de to rundkørsler ved raffinaderiet!

Fra : GRISEN

Dato : 28-04-03 21:29

On Fri, 4 Apr 2003 16:01:55 +0200, "Jens Jacob Bager Jensen" <news@abl1926.dk> wrote:

> [...]
> Jeg lover at underholde med historier om min XJ 600, f.eks. hvordan den kørte fra KBH.-Blåvands hug og retur med knust udgangsleje, eller da jeg polerede sædet med plastik polermiddel

Ja, undskyld jeg starter en ny tråd - den anden blev altså FOR lang.... håber I følger med alligevel.

Der er blevet nævnt start ved Polyteknisk MC - hvilket burde være Anker Engelundsvej 1, Bygn. 101 E - Studenterhuset, Lyngby.
Korrekt?

Jeg har ikke set nogle tidspunkter?
Hvornår regner I med at køre derfra ???

*
Jan
....der lige har set, at en flabet jyde har smidt min knallert lige midt på et jysk website. www.mc-chaufforerne.dk/galleri2000/otur/picture.php?show=p1010019.jpg (727'eren)

Fra : GRISEN

Dato : 28-04-03 21:38

On Mon, 28 Apr 2003 22:29:19 +0200, GRISEN <grisen@pornotrold.dk> wrote:

>Ja, undskyld jeg starter en ny tråd - den anden blev altså FOR lang.... håber I følger med alligevel.

Shiiit, totalt overhalet indenom af Jens....

*
Jan