Midler til gummivedligehold?
Fra : Jes Vestervang

Dato : 04-04-03 12:31

Hejsa

Jeg kom lige til at fundere over hvilke midler der er velegnede til at
forhindre at indsugningsgummi mv. tørrer ind og revner, hvor ofte gummiet
skal behandles osv. Alle tips er velkomne
--
mvh Jes Vestervang - nu med dfm-tshirt
FZS600 og MTX125R

Fra : Brian W.

Dato : 04-04-03 13:04

Jes Vestervang wrote:
> [...]
> forhindre at indsugningsgummi mv. tørrer ind og revner, hvor ofte
> gummiet skal behandles osv. Alle tips er velkomne
Hej Jes.

Silikone skulle være godt, mener oxo det er det nye dæk er behandlet med.
Hvilken slags du skal bruge kan jeg dog ikke fortælle dig. Det man bruger
til dæk, fordamper når det når en temp af ca 15 grader mener jeg.

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155

http://home1.stofanet.dk/cashman

Fra : Bjørn S

Dato : 04-04-03 13:07

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev

> Jeg kom lige til at fundere over hvilke midler der er velegnede til at
> forhindre at indsugningsgummi mv. tørrer ind og revner, hvor ofte gummiet
> skal behandles osv. Alle tips er velkomne

Det beskidte trick er jo bremsevædske, men pads nu på lakken ! ;-O
Siliconespray er godt, giver den sorte farve og varer da et stykke tid, man
kan hurtigt se når det er tid for en ny behandling.
Spørg du Leth er det sikkert noget med linolie, nu ved jeg ikke om han er
totalt radert ud fra DR?s sider, men der var ihvertfald tidligere en egen
side med hans råd for ditt og datt.

/Bjørn

Fra : John

Dato : 04-04-03 17:47

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kom lige til at fundere over hvilke midler der er velegnede til at
> forhindre at indsugningsgummi mv. tørrer ind og revner, hvor ofte gummiet
> skal behandles osv. Alle tips er velkomne

Hvem sagde hvidt eller sort skocreme ? og nej, det er ikke den 1.April idag

John - GSXF 0,6L