Sang fra den nye Juice reklame (Rigtig App~
Fra : Daniel Andersen

Dato : 04-04-03 12:47

Hejsa

Er der nogen der ved hvem der spiller/synger?

- Lyder som om det er en OK ballade

Mvh
Daniel-San

Fra : Tømreren

Dato : 04-04-03 15:44

Big fat snake,men den er desværre ikke udgivet

"Daniel Andersen" <bluwduch@NOSPAMATALLvip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:b6jrb7$1bj8$1@news.cybercity.dk...

Fra : Anders Faber Nielsen

Dato : 04-04-03 16:28

Tømreren wrote:

> Big fat snake,men den er desværre ikke udgivet

Lol! Er det virkelig Big Fat Snake - Horsens bandet over alle - der har
lavet plagiat sødsuppen?

'Anders

Fra : Anders Faber Nielsen

Dato : 04-04-03 18:48

Anders Faber Nielsen wrote:

> Lol! Er det virkelig Big Fat Snake - Horsens bandet over alle - der
> har lavet plagiat sødsuppen?

Ok - forkert reklame - jeg holder min kæft.

'Anders

Fra : Jacob Nielsen

Dato : 04-04-03 16:46

"Daniel Andersen" <bluwduch@NOSPAMATALLvip.cybercity.dk> wrote in message
> Hejsa
>
> Er der nogen der ved hvem der spiller/synger?
>
> - Lyder som om det er en OK ballade

Hmm, er det den der lyder "lidt" som et rip-off af Saybias The Second You
Sleep? Eller det er måske bare mig?

Mvh. Jacob

Fra : Tømreren

Dato : 04-04-03 17:11

> Hmm, er det den der lyder "lidt" som et rip-off af Saybias The Second You
> Sleep? Eller det er måske bare mig?

Hvis det er den med aben rynke så er det Big fat snake,har selv ledt efter
den.
http://home1.stofanet.dk/lundlaursen/reklamer/reklamefirma.htm

Fra : Sasja Hansen

Dato : 05-04-03 08:06

Nej, det er ikke bare dig, jeg tænkte det samme da jeg så den.
Sasja

Fra : Daniel Andersen

Dato : 05-04-03 16:59

> Hmm, er det den der lyder "lidt" som et rip-off af Saybias The Second You
> Sleep? Eller det er måske bare mig?

Også min tanke, men det er måske derfor den lyder lidt tiltalende

Fra : Daniel Jørgensen

Dato : 08-04-03 20:35

Jeg faldt også lige i vandet, og troede det var noget Saybia. Men det
er Jeg nu overbevist om at det IKKE er.

Tvært imod. Så tror jeg der har siddet en eller smart reklamemand, og
sagt til sig selv at vi skal da lige lave emn look-a-like saybia sang
til den her reklame.......føj for den, hvor er det ikke pænt gjort.
Men det var sikkert for dyrt at be´de Rigtige saybia om at lave en ny
sang til Rigtig Juice....

Men hvem det så er, kan jeg ikke lige lugte

Daniel Jørgensen

Fra : issay

Dato : 22-02-04 12:09

Går I ind på Rynkeby's hjemmeside kan i finde et link til
melodien, der er dog ingen data om kunstner og titel!

http://www.rynkeby.dk/include/videos/Musik.wma

Mvh.

Issay

http://www.kandu.dk/

Fra : bettersexinc

Dato : 22-02-04 13:52

"issay" <issay.news@kandu.dk> wrote in message
> Går I ind på Rynkeby's hjemmeside kan i finde et link til
> melodien, der er dog ingen data om kunstner og titel!
>
> http://www.rynkeby.dk/include/videos/Musik.wma

Ingen tvivl om at denne herre har hørt Saybia....

Wagner

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 23-02-04 20:45

bettersexinc wrote:

> Ingen tvivl om at denne herre har hørt Saybia....
>
> Wagner

Ja, den første reklame de lavede var lige så meget kopi. Den blev vist for
1-2 år siden. Måske jeg husker galt, og det er den samme? I hvert fald
irriterer den min tolvfingertarm! Jeg får røde knopper.

--

fjern "FJERN" i direkte mail

mvh
Kim Frederiksen