Kan ikke afspille avi i windows media play~
Fra : René B. Lauritsen

Dato : 21-03-01 15:11

Den skriver at den ikke kan hente det codecs.

I gamle versioner af windows kunne media player da uden problemer afspille
avi, hvorfor er dette pludselig ændret.

Jeg kan godt høre lyden, men der er intet billede. Jeg bruger Windows 2000
og WinME. Begge virker ikke.

Hvorfor ?

Hvis jeg henter andre afspillere gør de åbenbart brug af den samme driver.
Atter engang et "genialt" program fra MicroSucks !

Fra : Niels Skovmand

Dato : 21-03-01 15:14

Er du sikker på det ikke er .avi filer af typen DivX du afspiller?
Så er det jo klart det ikke virker :)

- hent et divX codec! Ved ikke lige hvor det er..

Fra : René B. Lauritsen

Dato : 21-03-01 15:16

> Er du sikker på det ikke er .avi filer af typen DivX du afspiller?

Nej, det er jeg ikke sikker på, men hvor henter jeg det codec ?

Fra : Knopfisk

Dato : 21-03-01 17:30

www.opendivx.com

- Martin

Fra : OJ

Dato : 21-03-01 22:35

"René B. Lauritsen" <rbl@europe.com> skrev i en meddelelse

> Nej, det er jeg ikke sikker på, men hvor henter jeg det codec ?

http://www.moviesoftware.net/codecs.html

Her er en række codecs.

OJ