Foreslag til D.F.M. smiley
Fra : armand

Dato : 04-04-03 09:30

Link: (Video)
http://www.buell.com/videos/xb9s_mini/grintest.wmv

--
Armand.
(der ikke selv bruger 56K-tid på at følge op på video-links)

Fra : Jake

Dato : 04-04-03 10:00

"armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> wrote in message
> Link: (Video)
> http://www.buell.com/videos/xb9s_mini/grintest.wmv

Det er fandme grineren

/Jake

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 04-04-03 10:06

armand wrote:

> http://www.buell.com/videos/xb9s_mini/grintest.wmv

LOL - det er go værkstedshumor!

> (der ikke selv bruger 56K-tid på at følge op på video-links)

Urgh! Jeg husker tilbage på de gamle modemdage med gru og svedige
håndflader. Længe leve ADSL og faste opkoblinger!

Hilsner,

Tony
(der fik ADSL i Dec 99)

Fra : armand

Dato : 04-04-03 10:11

Tony Lorentzen wrote:

> LOL - det er go værkstedshumor!

> Urgh! Jeg husker tilbage på de gamle modemdage med gru og svedige
> håndflader. Længe leve ADSL og faste opkoblinger!

Og jeg nyder at sidde på en hurtig skole-forbindelse for tiden

--
Armand.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 04-04-03 10:12

armand wrote:

> Og jeg nyder at sidde på en hurtig skole-forbindelse for tiden

Hehe - velkommen til internettet i overhalingsbanen

Hilsner,

Tony
Diversion 600 '01
CB 400 N '84

Fra : Hans Joergensen

Dato : 04-04-03 11:04

Tony Lorentzen wrote:
> Hehe - velkommen til internettet i overhalingsbanen

ADSL = 2 takts internet
hurtigt(i forhold til modem) og ikke til at stole på

// Hans, der nu godt nok har prøvet sjovere forbindelser..
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Tobias Rathje

Dato : 04-04-03 11:53

On Fri, 04 Apr 2003 10:03:38 +0000, Hans Joergensen wrote:

> ADSL = 2 takts internet
> hurtigt(i forhold til modem) og ikke til at stole på

Fnis, det er måske en RD677 router du har?

--
Tobbe (Bandit 600)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=257

Fra : Hans Joergensen

Dato : 04-04-03 12:13

Tobias Rathje wrote:
> Fnis, det er måske en RD677 router du har?

Nej :)

Jeg benytter mig af et Ericsson-"modem" og en Cisco 806.. der dog
pt. er udskiftet med en linux-burk..

Det er iøvrigt ganske stabilt .. :) men nu vil jeg alligevel ikke
sammenligne min sløve 256kbit med en 2takt.. det skulle da lige være
en gammel sur Suzuki Samurai :)

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Bjørn S

Dato : 04-04-03 13:23

"armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev
> Og jeg nyder at sidde på en hurtig skole-forbindelse for tiden

Ja, sjov filmsnut, det er jo en af de ting man kan nyde med bredbånd, der
findes endel gode eller sjove mc-relaterede filmklip der ude.
Personlig faldt jeg lidt for denne : http://www.roadmc.com/ - Sauda -
Rølldal *.*
Må nok indrømme at det trækker i at lægge mc-ferien der over, men nok i et
mere moderat tempo :-Q

/Bjørn

Fra : -V-

Dato : 04-04-03 10:28

Tony Lorentzen wrote:
> Længe leve ADSL og faste opkoblinger!

Ja, at have ADSL er vel det fedeste siden hjulet. Desværre er det så svært
at vænne sig af med igen.
Lidt ligesom at skulle undvære den ene nyre - man kan godt overleve uden,
men vil helst ikke.

-V- (hvis primære lyskilde i lejligheden
er skærmen)

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 04-04-03 10:35

-V- wrote:

> Ja, at have ADSL er vel det fedeste siden hjulet. Desværre er det så
> svært at vænne sig af med igen.

Jeps!

> Lidt ligesom at skulle undvære den ene nyre - man kan godt overleve
> uden, men vil helst ikke.

Ja noget i den retning!

--
Tony
Diversion 600 '01

Fra : Hans Joergensen

Dato : 04-04-03 10:08

armand wrote:
> Link: (Video)
> http://www.buell.com/videos/xb9s_mini/grintest.wmv

// Hans, der regner med at se Tobbe på linien i aften på den nye
// Bandit :)
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Tobias Rathje

Dato : 04-04-03 11:54

On Fri, 04 Apr 2003 09:07:40 +0000, Hans Joergensen wrote:

> // Hans, der regner med at se Tobbe på linien i aften på den nye //
> Bandit :)

Jamn, det ska vi da ha!

Nu har jeg oven i købet også fået hældt lidt benzin på.

Fra : Tobias Rathje

Dato : 04-04-03 13:39

> Jamn, det ska vi da ha!

Grrr! Nu ser det ud til at min vejr-teori kommer til at holde stik...

Undskyld gutter! Det dårlige vejr er min skyld.

Fra : Armand

Dato : 06-04-03 00:49

armand <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en
> [...]
>
> --
> Armand.
> (der ikke selv bruger 56K-tid på at følge op på video-links)

Og nu, efter dette passende stykke tid(!), kan jeg oplyse dem der ikke
bruger tid på video-links, at det drejede sig om en Buell-promotion hvor der
blev brændt dæk af - primært en "ring" men da røgen lagde sig var der en
skævøjet smiley på asfalten!!

--
Armand.

Fra : Jens U

Dato : 06-04-03 21:57

Armand skrev ...

> [...]
der
> blev brændt dæk af - primært en "ring" men da røgen lagde sig var der en

Tak for beskrivelsen!
Dejligt at modem bruger tænker på de der stadig er tilbage med den langsomme
forbindelse.

--
Hilsen Jens, HONDA Revere
E-mail: reveredk@e-box.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X