Bagagestativ
Fra : Bjarke Skjernaa

Dato : 04-04-03 09:01

Hej

Jeg har lige kigget på hvad bagagestativ til en Bandit 600 koster. Hos
Louis koster det til topboksen lidt over 100 Euro! og sideboksen lige
under 100 Euro (100 Euro = 750 kr). Koster stativer virkelig så meget
generelt eller er det bare fordi Louis kun har en "luksusudgave"
("five star" hedder det - jeg ved ikke em det er en "luksusudgave")?
Er der nogen der kender nogle billigere mærker?

/Bjarke

Fra : Brian W.

Dato : 04-04-03 10:17

Bjarke Skjernaa wrote:
> [...]
> ("five star" hedder det - jeg ved ikke em det er en "luksusudgave")?
> Er der nogen der kender nogle billigere mærker?

Hej Bjarke.

Vi har en smed ude i klubben, og han har lavet bagagestativer til flere af
klubbens medlemmer. Hvis du kender en smed, så få ham til at lave et ti dig.
Det kan nok godt laves billiger end de 750 kr.

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155