ADVARSEL. Tag ikke MC-kluns på hvis du ska~
Fra : Thomas Hjort

Dato : 04-04-03 08:56

GULP
Jeg er lige kommet hjem efter en tur ud til Christiania. Jeg kommer gående
derude med mit MC-kluns på, sort og kantet goretex med hvide refleksstriber,
og min hjelm i hånden.
Og lige pludselig var jeg ved at blive ædt af to store køtere, den ene mere
grum end den anden.......Jeg begynder at bakke imens jeg holder den ene på
afstand med min hjelm....så kalder ejeren dem tilbage (heldigt at han var i
nærheden!) og en af de der pusher-fættere forklare mig at hundene blev
agressive fordi jeg med mit MC-tøj, i hunde-øjne, ligner en panser.
Så deeeeet.... men holda kæft en forskrækkelse, jeg blev godt svedig efter
den oplevelse.

Mvh Thomas
SV650S

Fra : Bjørn S

Dato : 04-04-03 09:36

Thomas Hjort wrote:

> [...]
> derude med mit MC-kluns på, sort og kantet goretex med hvide refleksstriber,

Hmm, hvis jeg tog til Christiania er jeg ikke sikker på om jeg havde haft
så meget at bruge mit MC kluns til efterpå.... ;-/

Sorry, ku ikke la' være
/Bjørn - som holder sig til bajere, men det ku man vel også få der ude....
?

Fra : Kenneth S

Dato : 04-04-03 14:24

> [...]
>

> Sorry, ku ikke la' være
> /Bjørn - som holder sig til bajere, men det ku man vel også få der ude....

Ja, det kan man, og jeg tror ikke din MC er speciel mere i fare på staden,
end andre steder i byen...

Kenneth
R1

Fra : Bjørn S

Dato : 04-04-03 14:30

"Kenneth S" <kso@REMOVE_THISkrak.dk> skrev

> Ja, det kan man, og jeg tror ikke din MC er speciel mere i fare på staden,
> end andre steder i byen...

Var nu ikke lige DET jeg sigtet til, mere evnen til at føre den efter et
besøg

- men det var altså kun en flåsede -fredag- i- godt -humør,
snart -fyraften -og på det tidspunkt, pent mc-vejr -bemærkning, jeg ved godt
at Christiania er og har mange gode sider

/Bjørn

Fra : Brian W.

Dato : 04-04-03 10:18

Thomas Hjort wrote:
> [...]
> mit MC-tøj, i hunde-øjne, ligner en panser.
> Så deeeeet.... men holda kæft en forskrækkelse, jeg blev godt svedig

LOL sikke en tur.
--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155

http://home1.stofanet.dk/cashman

Fra : klaus kristensen

Dato : 04-04-03 13:07

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> GULP
> Jeg er lige kommet hjem efter en tur ud til Christiania. ..........<

endnu en grund til at lukke lortet ned .. ingen årsag er for lille
til at afvikle 'staden'.

klaus

Fra : -V-

Dato : 04-04-03 18:17

klaus kristensen wrote:
> endnu en grund til at lukke lortet ned .. ingen årsag er for
> lille til at afvikle 'staden'.

Har du været der?

Gu bliver der solgt hash på Staden, gu bliver der drukket for mange bajere,
og gu er det sikkert Danmarks største bytte/vekslecentral - men hold da helt
kæft, hvor er det bare et vildt, fantastisk, farverigt, levende og unikt
sted.

Kan godt være at det er en belastning fordi beboerne ikke betaler for vand
og el, men tænk på al den reklame, som et sted som Christiania giver - det
er ikke småting.

-V-

Fra : dots

Dato : 04-04-03 20:43

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> og el, men tænk på al den reklame, som et sted som Christiania giver - det

Tror sg at Christiania er bedre reklame for dette land end dronningen, og
hun er ellers en af de få rigtig gode kvinder
Og jeg vil sætte ? ved, om de ikke betaler deres el og vand lissom alle
andre - det tror jeg sg de gør !

dots/ med sin gang i Thylejren, hvor de betaler husleje, el, vand, og dertil
selv ejer sine 43 tønder land, hvilket ikke frigør dem fra solid indblanding
udefra ...

Fra : Claus Rittig

Dato : 04-04-03 21:35

"dots" <dots@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
dertil
> selv ejer sine 43 tønder land, hvilket ikke frigør dem fra solid

Hvasd mener du? Var det der de gravede de der mange kilo hash op af jorden?

Rittig

Fra : dots

Dato : 05-04-03 08:19

> Hvasd mener du? Var det der de gravede de der mange kilo hash op af
jorden?

> Rittig

Jo, det var dér.

Men selvom man bor på staden eller i lejren, er det ikke ensbetydende med at
man er pusher. Der vil altid være _nogen_ som vil profitere på andre, og det
er sg overalt.
Men der er endnu flere der bare gerne vil bo, hmm alternativt og i et
fællesskab, og ikke har en skid med dét at gøre.

dots/som ikke ryger hashen, men nøjes med sine smøger.

Fra : Claus Rittig

Dato : 05-04-03 11:23

"dots" <dots@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Der vil altid være _nogen_ som vil profitere på andre, og det
> er sg overalt.

Joh, det er da en måde at sige det på. En anden måde ville være at sige, at
der altid vil være nogen som vil profitere sig på andres misbrug og ulykke -
og en helt anden måde ville være at sige at der altid vil være nogen som vil
profitere sig på andres misbrug og ulykke ved at begå kriminelle handlinger
(Dialog frit efter "Pulp fiction").

> Men der er endnu flere der bare gerne vil bo, hmm alternativt og i et
> fællesskab, og ikke har en skid med dét at gøre.

Og den slags alternative fællesskaber er der masser af rundt om i landet,
men nogle af dem dukker jævnligt op i forbindelse med narkohandel. Nogle
lidt tit, endda.

> dots/som ikke ryger hashen, men nøjes med sine smøger.

Nåja, som en klog mand jeg kendte engang sagde: Lasternes sum er konstant.

Rittig

Fra : dots

Dato : 05-04-03 11:48

> [...]
vil
> profitere sig på andres misbrug og ulykke ved at begå kriminelle

Her ville det være nemt at rode sig ud i den go'e gamle diskussion ang.
hashen versus øl/sprut. Det ene fuldt lovligt, men ikke desto mindre årsag
til megen misbrug og ulykke, det andet ulovligt, men i visse lande faktisk
lægeordineret til lindring for feks sclerose ... En model som i Holland
kunne være ønskeligt, og ganske afkriminaliserende.

> Og den slags alternative fællesskaber er der masser af rundt om i landet,
> men nogle af dem dukker jævnligt op i forbindelse med narkohandel. Nogle
> lidt tit, endda.

Narko ? - Både Thy/Frøstruplejren og Christiania har en narkopolitik - Det
må ikke forekomme og er "udvisningsårsag".
Her taler jeg om heroin, morfin, speed, extacy og hvad der ellers findes af
lort. Men du kan tage ud i hvilken som helst flække på landet eller til
Aalborg og få det hele !

> Nåja, som en klog mand jeg kendte engang sagde: Lasternes sum er konstant.

Jeps, og smøgerne er på sigt fuldtud lige så skadeligt for helbredet og dyrt
for samfundet, men lovligt ... Det er en mærkelig verden ???

dots

Fra : Mads Stetter

Dato : 05-04-03 09:52

dots wrote:
> dots/ med sin gang i Thylejren, hvor de betaler husleje, el, vand, og
> dertil selv ejer sine 43 tønder land, hvilket ikke frigør dem fra
> solid indblanding udefra ...

Hmm.. Hedder det ikke Frøstruplejren?

MVH ´Mads Stetter
RF400R
Hvis Familie havde sommerhus i Hjardemål Klit i mange år... Med 90 tønder
land til... Til RÆS

Fra : dots

Dato : 05-04-03 10:09

"Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hmm.. Hedder det ikke Frøstruplejren?

Jo, det gør

> MVH ´Mads Stetter
> RF400R
> Hvis Familie havde sommerhus i Hjardemål Klit i mange år... Med 90 tønder
> land til... Til RÆS

Hæhæ, det har været sjovt, 90 tønder - pæn stor legeplads !!

dots/som må "nøjes" med 10 tdr til markræs

Fra : Mads Stetter

Dato : 05-04-03 10:12

dots wrote:
> "Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>>
> Jo, det gør

> Hæhæ, det har været sjovt, 90 tønder - pæn stor legeplads !!
>
> dots/som må "nøjes" med 10 tdr til markræs

Det var det skam også... men meget af det var plantage som vi jo ikke måtte
ødelægge!
Vi havde en Gammel Willys Jeep som vi kunne køre rundt i... Det var spass!

MVH Mads Stetter

Fra : Claus Rittig

Dato : 05-04-03 11:24

> MVH ´Mads Stetter
> RF400R
> Hvis Familie havde sommerhus i Hjardemål Klit i mange år... Med 90 tønder
> land til... Til RÆS

Hjardemål? Det er der Walther Trout altid spiller, ikke?

Rittig

Fra : Mads Stetter

Dato : 05-04-03 11:58

Claus Rittig wrote:
> "Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hjardemål? Det er der Walther Trout altid spiller, ikke?
>
> Rittig

Uhmm... På hotellet eller hva?

Ved godt nok ikke hvem han er..

Det er dog også nogle år siden vi solgle huset... Så det er ikke så tit man
er på de kanter mere!

MVH Mads Stetter

Fra : Bjørn S

Dato : 05-04-03 12:23

"Claus Rittig" <ClausRittig@Hotmail.Com> skrev
> Hjardemål? Det er der Walther Trout altid spiller, ikke?

Spillede måske ?
Han er vel ikke så tit i Danmark mere efter at konen/kæresten fra
Esbjerg -eller hvor det nu var er forhistorie ?
Det er ihvertfald endel år siden han var fast gæst på Skanderborg

/Bjørn - som sidder og vænter på at den pelikanorkan skal løje lidt så man
kan komme ud og køre

Fra : Claus Rittig

Dato : 05-04-03 14:19

"Bjørn S" <bjosko@REmoVEyahoo.com> skrev i en meddelelse

> "Claus Rittig" <ClausRittig@Hotmail.Com> skrev
>
> Spillede måske ?
> Han er vel ikke så tit i Danmark mere efter at konen/kæresten fra
> Esbjerg -eller hvor det nu var er forhistorie ?

Jo, det er vist fortid. Øv, ellers. Jeg er ret vild med hans musik, og har
kun misset EN af hans koncerter i Aalborg (og der har været mange, for det
var her bandet opstod).

Rittig

Fra : Bjørn S

Dato : 06-04-03 09:54

> [...]
> kun misset EN af hans koncerter i Aalborg (og der har været mange, for det

Jo, det er "power-blues" der rykker.
Desværre gik min personlige favorit "little Mongo" på Hammond ud af bandet
i -93, angivelig fordi han fik en dom for at være for glad i børn :-/
Udover det er der kun bassisten tilbage i dag fra den orginale besetning, og
WT spiller ikke ræt tit mere i DK, men har endel koncerter i DE.

/Bjørn - ivrig Hammond-freak og tangentboxer - som nok ikke skal bringe
denne tråd mere
off-topic

Fra : Soren Lindholt

Dato : 07-04-03 13:48

Bjørn S <bjosko@REmoVEyahoo.com> wrote in article
<HWRja.4772$y3.702102@news010.worldonline.dk>...
> [...]
> WT spiller ikke ræt tit mere i DK, men har endel koncerter i DE.
>
> /Bjørn - ivrig Hammond-freak og tangentboxer - som nok ikke skal bringe

Jojo vi skal, han var nemlig den fede hammondbokser. Jeg kan huske til en
koncert på RockNielsen i aalborg, han blev bare siddende ved sit keyboard i
pausen, mens de andre holdt pause.
Hvis du kommer forbi Aalborg så tag lige tangenterne med, så går vi på
scenen!

--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : Claus Rittig

Dato : 09-04-03 16:10

"Soren Lindholt" <lindholt@REMOVEperson.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> koncert på RockNielsen i aalborg, han blev bare siddende ved sit keyboard

Åhja, Mongo... Han var nu en sød og velsoigneret lille dreng

Rittig
(Som også var totalt vild med ham)

Fra : Soren Lindholt

Dato : 07-04-03 13:52

Claus Rittig <ClausRittig@Hotmail.Com> wrote in article
<3e8ed694$0$245$bc7fd3c@news.sonofon.dk>...

> [...]
har
> kun misset EN af hans koncerter i Aalborg (og der har været mange, for

Jep, DET var en fed koncert, faktisk den bedste koncert jeg har set med
John Mayall, han var nemlig selv syg og blev i hotelsengen. Men bandet var
rasme fedt...

--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : Claus Rittig

Dato : 09-04-03 16:11

> [...]
> John Mayall, han var nemlig selv syg og blev i hotelsengen. Men bandet var

Hvad fanden, var du der også? Så har vi jo sådan set været legekammerater i
mange flere år end jeg troede?

Rittig