Word XP lukker ?!
Fra : Jensn

Dato : 04-04-03 07:55

Hej

Jeg har længe haft et problem med min Word XP

Hvis jeg opretter et nyt dokument og begynder at skrive løs, og
når jeg har skrevet dokumentet færdig og derefter trykker "udskriv",
så lukker Word (ikke altid, nogle gange går det godt) - uden fejlmelding
eller noget - den lukker bare. Det samme sker hvis jeg trykker "gem"

Hvis jeg derimod opretter et nyt dokument og SOM DET FØRSTE vælger
"gem som" og derefter skriver - så har jeg aldrig oplevet problemer

Samme "regler" gælder hvis jeg åbner et dokument for at ændre i det

Jeg har haft installeret WinXP & OfficeXP om - (efter format)

WinXP kører ServicePack 1 - Office XP har jeg set fejlen på både
med og uden Office-service-packs

Nogle gode råd ?

Mvh.
Jensn

Fra : Janner

Dato : 04-04-03 10:30

> Nogle gode råd ?
>
> Mvh.
> Jensn

Nej ikke just , men du er ikke alene med problemet, min word gjorde
nøjagtigt det samme. Blev faktisk så træt af Office XP pakken at jeg
bestilte et eksemplar på Engelsk ... Og om det er nogen trøst er der ingen
problemer her.