MsgBox
Fra : Svein Kvamme

Dato : 04-04-03 07:37

Er der en måte å lukke en MsgBox automatisk etter en gitt tid ??

Svein

Fra : Martin Wiboe

Dato : 04-04-03 13:09

> Er der en måte å lukke en MsgBox automatisk etter en gitt tid ??

Ikke så vidt jeg ved. MsgBox pauser dit program fuldstændigt, så ... nej...

Martin

Fra : Anton Vestergaard

Dato : 05-04-03 07:42

Hej
Prøv at søge på: http://www.mvps.org/vbnet/
efter: Creating a VB-Timed Message Box with SetWindowsHookEx

mvh
Anton

Fra : Jan Damkjær Dahl

Dato : 06-04-03 00:31

Du kan også bruge denne her fra VB scripting

Dim WshShell
Set WshShell = WScript.CreateObject("WScript.Shell")
WshShell.Popup "God sommerferie", 5, "2003",0

Fra : Svein Kvamme

Dato : 06-04-03 19:48

Stor takk !

Svein