Michael Jeter er død
Fra : Heidi

Dato : 03-04-03 17:37

;(
--
Mvh. Heidi
BEMÆRK: private mails bliver besvaret i gruppen,
og IKKE pr. mail!! Så skriv ikke noget som andre ikke
må se - medmindre du har en rigtig god undskyldning *eg*

Fra : Lin

Dato : 04-04-03 10:46

Han var styrtende morsom som Mr. Styles i "Evening Shade" og som den skøre
videnskabsmand i Jurassic Park 3. R.I.P.

-Lin

Fra : Per Moreau

Dato : 04-04-03 14:41

"Lin" <yadadada@bandini.dk> skrev i en meddelelse
> Han var styrtende morsom som Mr. Styles i "Evening Shade" og som den skøre
> videnskabsmand i Jurassic Park 3. R.I.P.
>
> -Lin

Spillede bla også med i The Green Mile sammen med netop Tom Hanks
som omtales i artiklen.

Mvh
Per M.