universalbox
Fra : Nokia-unlock.dk

Dato : 03-04-03 17:14

Hejsa NG

Jeg har et par spørgsmål, jeg håber på at kunne få besvaret !

Jeg har fået fingrene i en universalbox ( fra mobilkabler ), og når jeg
feks. sætter en nokia i( jeg har ikke prøvet med andre mærker ), så kommer
der rigtig nok lys i 3 ud af 4 dioder dioder, men når jeg så prøver at låse
en af dem op så siger softwaren at den ikke kan finde telefonen ! jeg er ved
at være desperat !( samt den der hedder rts holder op med at lyse )

hvad gør jeg galt ?

--
MVH.

Anders Skalsted

webmaster@nokia-unlock.dk
http://www.nokia-unlock.dk

Fra : [Mob:Lock] - Kent

Dato : 03-04-03 21:55

Du skal indstille den rigtigt, enten M-bus eller F-bus....
M-bus til til nokia

Fra : Nokia-unlock.dk

Dato : 04-04-03 07:32

"[Mob:Lock] - Kent" <Kent@funstuff.dk> skrev i en meddelelse
> Du skal indstille den rigtigt, enten M-bus eller F-bus....
> M-bus til til nokia

den er på mbus... den skriver "phone not connected or mbus error" ( men på
boksen lyser den , så boksen kan se at der er en fon ) kan det være kablet
der fucked up ?

Fra : Unlock I Thisted

Dato : 04-04-03 07:55

Bare lige for en sikkerheds skyld, hvilken indstilling kører du printer port

Tjek den lige i Bios

Mvh
"C@ss"
Unlock I Thisted
Nokia-unlock.dk <webmaster@nokia-unlock666.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e8d26eb$0$52092$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

Fra : Nokia-unlock.dk

Dato : 04-04-03 07:58

"Unlock I Thisted" <stendrup@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Bare lige for en sikkerheds skyld, hvilken indstilling kører du printer
port
> på
> Tjek den lige i Bios

jamen den box jeg fik... den kører kun på com port

Fra : Unlock I Thisted

Dato : 04-04-03 08:09

Sorry min fejl... forbyttet lige 2 bokse Yuck lol

Mvh
"C@ss"

Nokia-unlock.dk <webmaster@nokia-unlock666.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e8d2cec$0$52129$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

Fra : Mobilkabler.dk

Dato : 05-04-03 12:01

Hej

I et par af sættene har der været en fejl ved converterkablet til nokia
adapterne.
Testede det selv og det ser ud som om fabrikken ikke har monteret mbus ud i
ps/2 stikket når man slår boxen over på mbus. Så er der ikke noget at sige
til at rolis autosetup ikke kan finde telefonen.
Testede med siemens, ericsson t18 og en alcatel 511. Alle unlockede perfekt,
men præcis nokia kunne ikke få forbindelse. Som hovedregel gælder det at
Ericsson skal have 5v flash supply og fbus, nokia dct3 fbus og 5v slået fra,
Siemens fbus og 5v fra, alcatel ligeså.

Jer som har fejl med lige præcis den nokia "stump" (rj45 til ps/2) bedes
lige kontakte mig så vi kan få dem ombyttet.

Jeg beklager, men fabrikationsfejl er ikke at holde for.
Jeg tester kun et udpluk af de boxe fra hver sending der kommer hjem, så
derfor kan der godt have været nogle enkelte som er blevet sendt ud uden at
pakken har været brudt hvor de defekte kabler var i.

Hvis i har en gammel dct3 box som bruger samme stik kan de godt anvendes på
uniboxen indtil vi får lavet en masse ombyttere.

Der kommer på et tidspunkt en support-sektion så i kan logge ind og
downloade upgrades.

/ Thomas

Fra : Mobilkabler.dk

Dato : 05-04-03 12:18

prøver lige igen

Som hovedregel gælder det at
> Ericsson skal have 5v flash supply og fbus, nokia dct3 fbus og 5v slået
fra,
> Siemens fbus og 5v fra, alcatel ligeså.

DCT3 nokia skal naturligvis være mbus og 5v fra.
DCT4 nokia skal være fbus og 5v fra (hvis f.x tweak 2.0 anvendes)

Fra : Dytte1982

Dato : 22-07-03 10:04

er det en manual til universal box? der står at der er en på jeres
hjemmeside men man skal ha et login... det har jeg så ikke... kan det
være rigtigt at man køber et produkt og ikke engang får en manual til
den????

Dytte's Unlock
Unlock@Dytteleif.dk

http://www.kandu.dk/