Radiohead
Fra : Peter Jensen

Dato : 03-04-03 12:56

Nogle som har hørt det nye album. Det er for sejt, synes jeg. Enige ?

Fra : Christian Muus

Dato : 03-04-03 13:09

"Peter Jensen" <peter1969@removemeofir.dk> skrev i en meddelelse
> Nogle som har hørt det nye album. Det er for sejt, synes jeg. Enige ?

Øhh, tænker du på "Amnesiac" eller "Hail to the Thief" som først udkommer 2.
juni?

Christian

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 03-04-03 13:31

On Thu, 3 Apr 2003 14:09:21 +0200, "Christian Muus"
<gergenxxx@post.tele.dk> wrote:

>Øhh, tænker du på "Amnesiac" eller "Hail to the Thief" som først udkommer 2.
>juni?

Han tænker højst sandsynligt på "Hail to the Thief", da det nyligt er
leaked, vidst nok i en ikke mastered udgave.

--
Mvh. Stefan
For at e-maile udskift "spamfilter" med mit fornavn.

Fra : Peter Jensen

Dato : 03-04-03 14:19

Jep, "Hail to the Thief", og Jep - den er leaked

Fra : Troels

Dato : 03-04-03 14:40

> Jep, "Hail to the Thief", og Jep - den er leaked

Ja, men i følge Nigel er det ikke den rigtige udgave. Så jeg skåner mine øre
og får den fulde oplevelse til juni

/Troels

Fra : David Rasmussen

Dato : 03-04-03 21:31

Troels wrote:

> Ja, men i følge Nigel er det ikke den rigtige udgave. Så jeg skåner mine øre
> og får den fulde oplevelse til juni

Hvis man er fan har man i det mindste lyst til også at høre dette
ufærdige produkt. Jeg har ihvertfald :)

/David

Fra : Robert Eriksen

Dato : 03-04-03 21:43

Troels wrote:

> Ja, men i følge Nigel er det ikke den rigtige udgave.

Det er han vel sådan set også nød til at sige.
At den leakede version måske ikke er færdigproduceret er en sag, men mon
der bliver ændret på særlig meget eller tilføjet/fjernet numre?

Da KoRn's Untouchables blev leaket svømmede det også ret hurtigt med
rygter om at det var en fuldstændig uholdbar version der var leaket og
det ikke var sikkert hvilke af numrene der ville komme på det færdige
album. Eneste forskel var rækkefølgen og nogle IMHO meget dårligere titler.

/Robert

Fra : David Rasmussen

Dato : 03-04-03 14:23

Peter Jensen wrote:
> Nogle som har hørt det nye album. Det er for sejt, synes jeg. Enige ?

Jeg har ikke hørt det, men jeg GLÆDER mig!

Fra : Peter Jensen

Dato : 03-04-03 14:28

Skal du há en kopi ?

Fra : Peter Jensen

Dato : 03-04-03 14:36

alt.binaries.sounds.mp3.full_albums

benyt evt. GrabIT
http://download.com.com/3000-2164-5462527.html?legacy=cnet

Fra : David Rasmussen

Dato : 03-04-03 21:29

Peter Jensen wrote:
> alt.binaries.sounds.mp3.full_albums
>
> benyt evt. GrabIT
> http://download.com.com/3000-2164-5462527.html?legacy=cnet

Jeg har ikke den pågældende newsgroup på min news-server.

/David

Fra : Henrik

Dato : 03-04-03 14:35

"Peter Jensen" <peter1969@removemeofir.dk> skrev i en meddelelse
> Nogle som har hørt det nye album. Det er for sejt, synes jeg. Enige ?

Ja, det lyder umiddelbart ret fedt - selv i unmastered versionerne.

Og i forlængelse af 1. april, så tjek lige
http://www.tinymixtapes.com/features/aprilfools.htm - de fik sku ram på
mig!!! 1. april kommer bag på mig hvert eneste år

/Henrik

Fra : Christian Muus

Dato : 03-04-03 15:06

"Peter Jensen" <peter1969@removemeofir.dk> skrev i en meddelelse
> Nogle som har hørt det nye album. Det er for sejt, synes jeg. Enige ?

Det er ikke det rigtige ifølge
http://www.gaffa.dk/nyheder/view.php?news_id=10531