Siemens C35i gået kold
Fra : D9N

Dato : 03-04-03 12:25

Hejsa
jeg har prøvet at unlocke en Siemens C35i ver 18 og det gik vist ik så
godt, så nu vil den ikke boote men slukker igen, har prøvet repair fra flere
programmer, bla dem der ligger i ver. 3.4 til box 3.0
har nogen en ide til hvad jeg kan gøre ??

D9N
icq. 78427356

Fra : 12Unlock.Dk

Dato : 04-04-03 09:20

"D9N" <trans@it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
flere
> programmer, bla dem der ligger i ver. 3.4 til box 3.0
> har nogen en ide til hvad jeg kan gøre ??

Ja, prøv at finde programmet Ksie 5.1 by Nutzo, og vælg C35 el. New C35

Fra : D9N

Dato : 07-04-03 12:49

tak skal du have, men det virker ikke...
jeg kan hente flash ud, men når jeg vælger check and repair CRC, så sker
der intet...

så hvis nogen har en ide... så HJÆÆÆÆÆÆLP

D9N

Fra : Per Jensen

Dato : 08-04-03 19:15

En C35 ,gammel telefon ,du kunne jo bare få koden hos din operatør, så ville
du ikke have noget problem i dag.

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 08-04-03 20:51

> "D9N" <trans@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

Du kan jo sende den til mig så skal jeg nok reparere den.

--
mvh Kasper / Unlock Århus
www.unlockaarhus.dk

Vi unlocker nye Nokia modeller pr email over hele landet

Fra : D9N

Dato : 08-04-03 21:10

"Per Jensen" <per_j@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> En C35 ,gammel telefon ,du kunne jo bare få koden hos din operatør, så
ville
> du ikke have noget problem i dag.

noooooorj det skulle jeg have tænkt på... nu er jeg jo ikke helt idiot, og
da det er en ny telefon så vil de nok ik sende koden vel ??

jeg bad vist om hjælp og ikke om tåbelige kommentarer.

D9N