Heisann
Fra : Anders S. Vestjordet

Dato : 03-04-03 12:17

Jeg vet ikke om dette er det rette forum å henvende seg i, men jeg fant
ingen egne newsgroups for dansk fotball. Om noen her vet om noen newsgroups
for danske fotball, gjerne DBU hadde jeg blitt veldig takknemlig om dere
kunne sagt ifra hvor jeg kan finne den.
Mulig noen av dere kan fortelle meg svar på mitt spørsmål. Hvilket
nummer hadde Stig Tøfting på drakten sin mens han spilte for A-landsholdet?

mvh

Anders

Fra : Jacob Riis

Dato : 03-04-03 18:25

"Anders S. Vestjordet" <avest@online.no> skrev i en meddelelse
> [...]
> Mulig noen av dere kan fortelle meg svar på mitt spørsmål. Hvilket
> nummer hadde Stig Tøfting på drakten sin mens han spilte for

Prøv evt. news:dk.sport.fodbold det ser ikke ud til at nogen her i gruppen
kender svaret

--
Jacob

Fra : Anders S. Vestjordet

Dato : 04-04-03 07:51

> Prøv evt. news:dk.sport.fodbold det ser ikke ud til at nogen her i
gruppen
> kender svaret
>
> --
> Jacob

Takk for tipset, prøvde det, men den newsgruppen er ikke tilgjengelig på min
server. Vetdu hvilken server jeg må logge på for å finne denne newsgroupen
da?

Anders

Fra : Claus

Dato : 04-04-03 07:55

in article b6ja0g$5h7$1@tyfon.itea.ntnu.no, Anders S. Vestjordet at
avest@online.no wrote on 04/04/03 8:50:

> [...]
> server. Vetdu hvilken server jeg må logge på for å finne denne newsgroupen

Jeg tror du blot skal skrive
dk.sport.fodbold

Så skulle den være der

Claus Vinnich
Bramming

Fra : Jacob Riis

Dato : 04-04-03 09:02

"Claus" <vinnich-spam@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> in article b6ja0g$5h7$1@tyfon.itea.ntnu.no, Anders S. Vestjordet at

> Jeg tror du blot skal skrive
> dk.sport.fodbold
>
> Så skulle den være der
>
> Claus Vinnich
> Bramming

Nu bruger Anders jo Outlook Express så mit link til gruppen med news: foran
burde virke. Det kan dog godt være at hans newsserver i Norge ikke har
fodboldgruppen i deres gruppeliste. Prøv at kontakte din Internetudbyder
hvis de er lidt finke vil de sikkert oprette gruppen for dig. Hvis du ikke
kan vente kan du tilføje

sunsite.dk

som nyhedsserver. Eller bruge mit direkte link til gruppen

--
Jacob

Fra : Anders S. Vestjordet

Dato : 04-04-03 11:30

Dejligt

Med sunsite.dk kom jeg inn på newsgroupen, som du antydet så tilbød ikke min
tilbyder denne gruppen, men nå ordnet alt seg Tusen takk!

Anders

Fra : Søren C

Dato : 01-05-03 12:58

> [...]
min
> tilbyder denne gruppen, men nå ordnet alt seg Tusen takk!

Ellers er http://groups.google.com/ din ven!

Venligst