Sp. om UVEX modelbetegnelse
Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 03-04-03 10:10

Hej

Jeg har netop modtaget min nye Uvex hjelm med posten. Men nu er jeg blevet i
tvivl om hvad det er for en model jeg har modtaget. Jeg har bestilt en Uvex
Wing RS. Men på hjelmen står der kun Uvex Wing. Jeg ved der sidste år var en
model der hed Wing, uden RS, som kostede det halve og var lavet i
polycarbonat og spoileren var udformet lidt anderledes, uden at kunne huske
detaljerne.
Men spørgsmålet er om der skal stå RS på hjelmen? Er der nogen der har den
samme hjelm?

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 03-04-03 12:23

Uvex har selv bekræftet at de har sendt nogle forkerte til butikken, på
trods af at varenr. var korrekt. Så jeg har fået løst mit problem.

Fra : Armand

Dato : 03-04-03 14:35

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk <xng@post.cybercity.dk> skrev i en
> Uvex har selv bekræftet at de har sendt nogle forkerte til butikken, på
> trods af at varenr. var korrekt. Så jeg har fået løst mit problem.

Har du dermed fået den rigtige, til den rigtige pris?

--
Armand.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 03-04-03 19:16

Nej, jeg har fået en der koster ca. det halve, men har betalt for den dyre

Men de retter fejlen, uden omkostninger for mig. Så jeg skulle gerne modtage
den en gang i næste uge.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 07-04-03 09:13

Så kom den rigtige hjel

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 08-04-03 15:15

Hjelm, skulle der have stået.

Servicen dernede fra må jeg sige er i top. Jeg returnede den forkerte hjelm.
Pris: 125kr. Det havde jeg egentlig tænkt mig at jeg selv skulle betale, de
har jo trodsalt sendt fragtfrit til mig, og det er første gang de sender
noget forkert, så jeg tænkte, "lad gå".
Men nu har de lige sendt en mail, hvor de gør opmærksom på at jeg har
betalt!!! Og det skal jeg ikke Så ingen udgifter til fragt overhovedet,
det er da i orden.

Fra : Peter Krogh

Dato : 03-04-03 13:19

Hej Henrik

Skal der ikke stå CBR1100XX på siden af den hjelm ??
Det ku da ellers se godt ud

Håber i har det godt i Raptor, håber snart at kikke forbi

Jeg kan se du fik opklaret fejlleveringen, fint nok - der er da heldigvis
ærlige forhandlere til endnu

Hils omkring

Pede

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 03-04-03 14:47

Hej Pede.

Det kunne da være en god idé, hvis det kan laves så det ser ok ud. Det vil
jeg lige overveje.

Håber snart vi ses

Hils omkring