Speedfight 2 AC - mont.af alarm
Fra : Henrik Ø

Dato : 03-04-03 09:42

Hej Alle ...

Har indkøbt denne alarm fra T Hansen :
http://www.thansen.dk/product.asp?c=132837256&n=298463385&pn=346297821
og vil nu gerne montere den.
Problemet er at at der ikke er farvekoder til Speedfight 2 AC.
Der er link til diagrammer til flere forsk. modeller under "Ekstra valg :"
=> "Vis tegning" (i højre side).

Jeg kan godt finde ud af at montere til plus og minus, blinklys og regner
også med at kunne finde den ledning - på tændingslåsen - som der er kommer
strøm på, når nøglen er drejet til start (polsøger).
Men hvad med ledning til startmotoren (positiv=plus) ? Er der monteret
relæ - og hvor sidder det?

Ifølge monteringsvejledningen indlagt i pakken, er forklaringen på
ledningerne FRA alarmen denne :
Pink skal sluttes til : "Flameout wire near locke"
Gray (grå) skal sluttes til : "Flameout wire near motorcycle"
Men hvad farve har denne?

Blue (blå) - den vil jeg tro kan findes med polsøger - skal sluttes til :
"Engine start wire"
Farve på denne?

Kan nogen hjælpe?

Jeg vil gerne informere T Hansen om de korrekte ledninger hvis projektet
lykkede, så andre kan få glæde af det.

Med venlig hilsen :
Henrik Øst

Fra : Hekto

Dato : 03-04-03 11:36

In article <3e8bf3e6$0$4350$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>,
pwt@stofanet.dk says...
> Men hvad med ledning til startmotoren (positiv=plus) ? Er der monteret
> relæ - og hvor sidder det?

Startrelæet finder du ved at følge den tykke røde ledning, bagud, fra
batteriet.

Du får lidt svært ved at finde et ledningsdiagram på de modeller der
har startspærre, for det kommer jo ikke alle ved, hvordan det hænger
sammen.
Sikkert af samme grund der ikke er en bedre vejledning for montering
af alarm på en Pøjgot.

--
Brian/Hekto

Suzuki LS650 + GS450 * Kawasaki KR-1 SOLGT!
Drømmecykel: Ducati 500 SL Pantah
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Henrik Ø

Dato : 03-04-03 13:35

"Hekto" <bs@hektoMAPSON.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sammen.
> Sikkert af samme grund der ikke er en bedre vejledning for montering

Tak for svaret, Hekto ...

Men min er den skrabede model UDEN startspærre (men med store og voldsomme
låse allevegne).

Vil det hjælpe på min "sag" ?

Henrik Øst

Fra : Hekto

Dato : 03-04-03 15:22

In article <3e8c2a8b$0$4373$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>,
pwt@stofanet.dk says...
> Vil det hjælpe på min "sag" ?

Måske! ... jeg har bare ikke et diagram til den, uden startspærre! :0(

Fra : Henrik Ø

Dato : 03-04-03 15:32

Øv-bøv Så må jeg prøve mig frem ...
Tænkte bare om nogen lå inde med de vise sten

Men tak alligevel for svarene

Henrik Ø