Padma 28
Fra : Niels Plougmann

Dato : 21-03-01 12:39

Er der nogen her i gruppen der har erfaring med Padma 28.
Er begyndt at ta det for forkalkning i benne, det såkaldte vindues kigger
symdrom.
M.V.H.
Niels Plougmann

Fra : /arcana

Dato : 21-03-01 21:36

"Niels Plougmann" <ncpl@worldonline.dk> wrote in message

> Er der nogen her i gruppen der har erfaring med Padma 28.
> Er begyndt at ta det for forkalkning i benne, det såkaldte vindues kigger
> symdrom.

Schweitzisk præparat, udviklet af schweitziske eksil-tibetanere i samarbejde
med vestlige forskere. Virkningen på claudicatio intermittens
("vindueskiggersyge") er dokumenteret i flere seriøse videnskabelige
undersøgelser.

Du har valgt det helt rigtige!

/arcana; noemail@nospam.com
Denne meddelelse er IKKE skrevet på sundhedsforum.dk, så hvis den
dukker op dér, er den sakset fra news:dk.helbred.behandling.alternativ.

Fra : Niels Plougmann

Dato : 22-03-01 12:56

"/arcana" <mailme@youllnever.com> wrote in message
> [...]
> med vestlige forskere. Virkningen på claudicatio intermittens
> ("vindueskiggersyge") er dokumenteret i flere seriøse videnskabelige

Tak får svaret, jeg tar i øjeblikket 2 tabeletter 2 gange dagligt - er det
noget jeg skal forsætte
med resten af livet eller skal dosseringen trappes ned.
Jeg ryger forsat.
M.V.H.
Niels

Fra : /arcana

Dato : 22-03-01 20:31

> Tak får svaret, jeg tar i øjeblikket 2 tabeletter 2 gange dagligt - er
det
> noget jeg skal forsætte med resten af livet eller skal dosseringen trappes
ned.

Nu ved jeg jo ikke hvor alvorlig din tilstand er, men du skal i hvert fald
regne med at tage det et godt stykke tid - et par år, måske. Forkalkning
(ateriosclerose) er jo en tilstand, som udvikles over mange, mange år, så du
skal ikke regne med at det forsvinder som ved et trylleslag.

Du kan desuden gøre andre ting, som at spise meget hvidløg og E-vitamin,
samt regulere din kost, så den indeholder et minimum af mættede fedtstoffer
(margarine, animalsk fedt o.s.v.). Færre frikadeller og mindre stegt flæsk
med persillesovs, og mere fed fisk - og masser af grøntsager hver dag. Få
desuden lidt motion hver dag - hvordan har du det med svømmehaller?

> Jeg ryger forsat.

Hmm... hvor meget?

/arcana
noemail@nospam.com

Fra : Hanne Larsson

Dato : 30-04-01 19:26

Hanne ! Ja, jeg har prøvet Padma 28 i 3 mdr. med et rigtig godt resultat.
Mine symptomer forsvandt, uroen i benene forsvandt også. Der går ca. l md.
før de første tegn på bedring kan mærkes.
Mit tilfælde var et af de lette af slagsen.
God bedring og hold ud.
M V H
Hanne.