BlackStar's leveringstid
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 21-03-01 11:59

De af jer som har bestilt DVD'ere hos BlackStar i England, hvor lang tid
ventede I før varene dukkede op ?

Fik en email i Fredags, hvori der stod at de havde afsendt en DVD til mig,
men den er ikke dukket op endnu.

Thomas

Fra : Mike Andersen

Dato : 21-03-01 13:13

De ting jeg har bestilt (og der er efterhånden alt for mange) har der gået
mellem 2 dage og en uge!
Det skal lige siges at jeg bor i Grønland!

Mvh
Mike

Fra : Steen Andersen

Dato : 21-03-01 17:49

Min erfaring er en uges tid.

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 22-03-01 14:56

Thomas Mouritsen <thomas_m@post10.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:99a1k2$97l$1@news.inet.tele.dk...

> [...]
> ventede I før varene dukkede op ?
>
> Fik en email i Fredags, hvori der stod at de havde afsendt en DVD til mig,

Så fik jeg min pakke fra BlackStar ind af døren i dag ! Kun 6 dage tog det.
Det er da imponerende synes jeg.

The Terminator S.E. Nøøj hvor bliver det godt at se den igen. Og så al det
ekstramateriale.

Thomas

Fra : Christian Andersen

Dato : 22-03-01 19:36

Thomas Mouritsen made me read this:

>Så fik jeg min pakke fra BlackStar ind af døren i dag ! Kun 6 dage tog det.
>Det er da imponerende synes jeg.

amazon.co.uk plejer max at tage tre(3) dage. Case in point: Jeg
bestilte Lord of The Rings lørdag aften og den var fremme tirsdag
morgen. Med Royal Mail vel at mærke. Jeg bestilte engang en film med
kurer. Den var fremme dagen efter.

Så amazon.co.uk er hurtige.

--
Mvh, Christian

"Eat Smacky Smores!"

Fra : JSMadsen

Dato : 22-03-01 12:08

Thomas Mouritsen skrev i meddelelsen <99a1k2$97l$1@news.inet.tele.dk>...
>De af jer som har bestilt DVD'ere hos BlackStar i England, hvor lang tid
>ventede I før varene dukkede op ?

Alt fra et par dage op til en uge, og enkelte gange 14 dage har det taget.
Væben dig med tålmodighed

--
/JSMadsen
http://www.dvd-basen.dk/ - links til 20.000+ DVD anmeldelser!

Fra : Christer

Dato : 22-03-01 19:45

Hej!

Blev nysgerrig, og fandt frem til web sitet. Jeg undrer mig lidt over,
hvad ræsonnementet er bag at købe i England? Titler koster, så vidt
jeg kunne se, nogenlunde det samme som herhjemme, måske lidt
billigere, men dertil kommer portoen. Er det fordi de har titlerne
tidligere end herhjemme, eller?

Ser frem til svar

Mvh.
Christer

On Wed, 21 Mar 2001 11:58:59 +0100, "Thomas Mouritsen"
<thomas_m@post10.tele.dk> wrote:

[CUT spørgsmål om leveringstid...]

Fra : Ole Kofoed

Dato : 22-03-01 20:22

Christer skrev i meddelelsen <3aba4785.2384201@news.cybercity.dk>...
> [...]
>jeg kunne se, nogenlunde det samme som herhjemme, måske lidt
>billigere, men dertil kommer portoen. Er det fordi de har titlerne

Jeg bruger for det meste de engelske forhandlere til film der kun
udkommer derovre. Der findes en del små distributører som udsender film
som vi nok aldrig får at se på en dansk dvd.

Her er nogle af de film jeg har bestilt fra England det sidste halve år:

Once Upon a Time in China
Fist of Fury
What Have They Done To Your Daughters?
Blood Money
Aardman Classics
Gangster No. 1

Både BlackStar og www.bensonsworld.co.uk sender portofrit til Danmark,
og sidstnævnte har næsten altid gode dvd'er på tilbud.

Men ellers er der en del titler der udkommer i England før Danmark (og
omvendt), som f.eks. Terminator - men den købte jeg fra Austalien og fik
den i tirsdags (5 dage undervejs).

Mvh.

Ole
--
DVD-Basen.
Links til over 22000 dvd anmeldelser

Fra : Rene Eske Jensen

Dato : 23-03-01 00:07

"Ole Kofoed" <cowfeet@email.dk> wrote in message

> Her er nogle af de film jeg har bestilt fra England det sidste halve år:

> [...]

På listen mangler "Snatch" helt sikker, køb den, den er kanon!

Mvh. Rene Eske Jensen, rene@eskejensen.dk
http://www.eskejensen.dk/rene

D. 11/11-00 kl. 1:42: Nybagt far til en pige, 3460g 52cm.
Nyt billede d. 30/1-01:
http://www.eskejensen.dk/rene/prinsessen2.jpg

Fra : Ole Kofoed

Dato : 23-03-01 01:16

Rene Eske Jensen skrev i meddelelsen
<99e0jp$2763$1@news.cybercity.dk>...
>"Ole Kofoed" <cowfeet@email.dk> wrote in message

>På listen mangler "Snatch" helt sikker, køb den, den er kanon!

Jeg ved det, men det haster ikke, så den er forudbestilt fra Australien
hvor den udkommer om en måned. Den skulle gerne ende med at koste mig
160 kr. eller 200,- i værste fald.

Mvh.

Ole

Fra : Henrik Aa. Sorensen

Dato : 23-03-01 16:12

In article <3aba4785.2384201@news.cybercity.dk>, iseekyou@christer.dk
says...
> Hej!
>
> Blev nysgerrig, og fandt frem til web sitet. Jeg undrer mig lidt over,
> hvad ræsonnementet er bag at købe i England? Titler koster, så vidt

Jeg er egentligt også lidt nysgerrig med hensyn til de reelle
omkostninger. Jeg har set nogle sites nævne en ekstra-skat kaldet VAT.
Hvor meget er den på ved salg fra England til .dk?

Mvh.
Henrik

Fra : Deaster

Dato : 24-03-01 17:42

Henrik Aa. Sorensen <c971714@student.dtu.dk> skrev i en

> [...]
> omkostninger. Jeg har set nogle sites nævne en ekstra-skat kaldet VAT.
> Hvor meget er den på ved salg fra England til .dk?

VAT er Englands svar på moms svjv, og den er vist 15%.
Jesper (Deaster)
Bare fordi man er bange og paranoid, kan man
godt have ret i, at der er nogen som er efter en.