Kapacitet i familieret
Fra : ml

Dato : 02-04-03 14:43

I alle områder af juraen er der nogle kapaciteter, nogle advokater der gør
der bedre en andre, Rørdam i straffe sager osv.

Er der nogen af jer der kender en kapacitet i familie ret: Nærmer bestemt i
forældremyndighed sager.

På forhånd tak

Martin

Fra : Jakob Paikin

Dato : 02-04-03 14:55

On Wed, 2 Apr 2003 15:42:34 +0200, "ml" <mlesler@hotmail.com> wrote:

>I alle områder af juraen er der nogle kapaciteter, nogle advokater der gør
>der bedre en andre, Rørdam i straffe sager osv.

Det faktum at en advokat får megen medieomtale eller har
"spektakulære" sager er ikke nødvendigvis udtryk for at vedkommende er
meget dygtigere end kolleger på samme område.

Dermed dog ikke være sagt at Thomas Rørdam (eller andre meget omtalte
advokater) IKKE er dygtige - det har jeg ikke grundlag for at vurdere.

Men det er værd at huske, at der er mange dygtige advokater der ikke
bryder sig om voldsom mediebevågenhed.

--
Jakob Paikin

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 02-04-03 15:09

ml skrev:

>I alle områder af juraen er der nogle kapaciteter, nogle advokater der gør
>der bedre en andre, Rørdam i straffe sager osv.

Jeg ved kun af at han har været i tv. Det behøver man vel ikke
være specielt dygtig for. Jeg har dog ikke opsøgt eventuelle
oplysninger der kunne vise at han er bedre end andre.

--
Bertel

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-03 15:21

"ml" <mlesler@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> der bedre en andre, Rørdam i straffe sager osv.
>
> Er der nogen af jer der kender en kapacitet i familie ret: Nærmer bestemt

I familieret generelt er Jørgen Grønborg utrolig dygtig, men om det også
gælder lige præcis forældremyndighed sager, ved jeg ikke, det er mest ang.
familieskifteret, jeg kender til ham.

Prøv at gå ind på familieadvokaten.dk.

Med venlig hilsen
Lisbeth

Fra : ml

Dato : 02-04-03 15:58

Det var ikke for at starte en diskussion om medie dækning.

Rørdam var kun ment som et eksempel.

Grunden til jeg spøger er at jeg selv står i en træls sag og vil gerne have
de bedste kort på hånden. Derfor Spøger jeg gruppen om der er nogen der
kender nogen speciel dygtige familie advokat.

På forhånd tak
Martin

Fra : Peter G C

Dato : 02-04-03 20:17

In news:3e8ae8c6$0$31968$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
ml <mlesler@hotmail.com> typed:
> [...]
> der gør der bedre en andre, Rørdam i straffe sager osv.

> Er der nogen af jer der kender en kapacitet i familie ret: Nærmer

Kig på www.advokey.dk

/Peter

--
http://www.grauslund.com