Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
hvor kan jeg købe en blitz???
Fra : sunny

Dato : 02-04-03 14:08

Hej.
Jeg ved ikke specielt meget om alt det her foto-ting
Jeg skal bruge en kraftig blitz med et ledetal på ca 45 (eller lidt over).

Er der nogen, der ved, hvor jeg kan købe en brugt??

Jacob

Fra : kao

Dato : 02-04-03 15:09

Hej hej

- i første omgang, så prøv hos
dk.marked.privat.foto

keld.

Fra : Leif Jensen

Dato : 03-04-03 05:32

"sunny" <sunny_odense@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
> Jeg ved ikke specielt meget om alt det her foto-ting

Så skal du ikke købe brugt, køb nyt.

"Luffe"

Fra : www.analogfoto.dk L ~

Dato : 03-04-03 09:33

"Leif Jensen" <leif_jensenNOSPAM@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Så skal du ikke købe brugt, køb nyt.

Hej

Begrund lige dit synspunkt !

--
Venlig hilsen / Best regards

Fra : Leif Jensen

Dato : 03-04-03 13:00

"www.analogfoto.dk L Langgaard" <langgaard@klarupnet.dk> skrev i en
meddelelse news:3e8bf09f$0$252$bc7fd3c@news.sonofon.dk...
> "Leif Jensen" <leif_jensenNOSPAM@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hej
>
> Begrund lige dit synspunkt !

Sunny skrev: Jeg ved ikke specielt meget om alt det her foto-ting

Generelt er det en dårlig ide at købe brugte varer hvis man ikke ved noget
om den, da det er let at blive taget ved næsen. Køber man varen fra ny af
ved man at tingene er i orden. Jeg kan de at du sælger brugte varer, men du
har vel kun varer der 100% i orden og til rimelige priser eller??

mvh

"Luffe"

Fra : www.analogfoto.dk L ~

Dato : 03-04-03 14:07

> Generelt er det en dårlig ide at købe brugte varer hvis man ikke ved noget
> om den, da det er let at blive taget ved næsen.

Det har du da ret i, men hvis det bare er til et enkelt eksperiment, så vil
man nok ikke investere i nyt udstyr, til fuld pris.

> Køber man varen fra ny af ved man at tingene er i orden.

Det har du ret i.

> Jeg kan se at du sælger brugte varer, men du har vel kun varer der 100% i
orden > og til rimelige priser eller??

Det var nu ikke min side jeg ville diskutere, men nu du kommer ind på emnet,
så er det jo altid et valg man må gøre ved indkøb af udstyr, nyt eller
billigere brugt !

Og priserne på min side er fastlagt af dem der ejer udstyret der er på
siden, så den har jeg ingen indflydelse på.

Men det var bare en uddybende forklaring på dit svar "Så skal du ikke købe
brugt, køb nyt." jeg manglede.
Jeg mener ikke at man kan generalisere som du gør med det svar, da ingen ved
hvad det er Sunny mangler !

--
Venlig hilsen / Best regards

Fra : Leif Jensen

Dato : 03-04-03 16:30

"www.analogfoto.dk L Langgaard" <langgaard@klarupnet.dk> skrev i en
meddelelse news:3e8c30ff$0$247$bc7fd3c@news.sonofon.dk...

> [...]
> brugt, køb nyt." jeg manglede.
> Jeg mener ikke at man kan generalisere som du gør med det svar, da ingen

Ja, du har ret i at mit første indlæg var lidt tyndt.

mvh

"Luffe"