Skærme
Fijala 3554
Q: Billig Hardware i Tyskland ??
Fra : Magnus Alkil

Dato : 02-04-03 13:44

Jeg ved at det er lidt OT - men er der ikke nogen der kender lign. sider som
fx. edbpriser i tyskland. Jeg vil nemlig bestille en samsung syncMaster
172T - hvis den fåes billigere end på edbpriser.

Magnus

Fra : Flemming Joensson

Dato : 02-04-03 14:34

"Magnus Alkil" <Rein1@hotmail.com> wrote in

> [...]
> sider som fx. edbpriser i tyskland. Jeg vil nemlig bestille en
> samsung syncMaster 172T - hvis den fåes billigere end på

http://www.geizhals.cc/eu/

Men der er vist lige så store leveringsproblemer syd for grænsen som
her.

Flemming

--
Hvis du vil svare per e-mail skal "fjerndette." fjernes fra
mailadressen.

Fra : Dr.Ralph

Dato : 02-04-03 16:44

http://www.monitor-direct.de/

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Aksel

Dato : 02-04-03 17:31

"Magnus Alkil" <Rein1@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> fx. edbpriser i tyskland. Jeg vil nemlig bestille en samsung syncMaster
> 172T - hvis den fåes billigere end på edbpriser.

røv en af disse.
http://www.geizhals.at/deutschland/

http://www.preissuchmaschine.de/psm_frontend/main.asp?kid=1-1

Hilsen Aksel