Regnvejr og salt
Fra : Finn Andersen

Dato : 02-04-03 13:30

Endelig regn,

Har været ude og "slikke" på asfalten, saltet skyller væk, dejligt.

Mandag nat loves der ned til -5 grader igen, hvis jeg ser en af de fordømte
saltbiler en gang til, så klager jeg straks til "saltministeren"

Finn
XV750

Ses lige pludselig, be carefull out there.

Saltbiler burde være fredsløse

NMLNõ

Fra : Spiff

Dato : 02-04-03 14:10

For f.... disse evindlige salt mails
Hvis vejrguderne ikke vil vasker saltet af vejene så vask dog saltet af
kværnen.
Man skulle tro jeres MC reagerede på samme måde over for salt som en
brusetablet reagere i et glads vand.
Disse saltsmails irritere mig snart lige så meget som folks brokken over
vejeret

Hilsen
Jesper
"hvis man altid venter på noget der bedre får man aldrig noget"
"Intet er så galt at det ikke kan bliver værre"
"livet er for kort til kedelige transportmidler"

Fra : Hans Joergensen

Dato : 02-04-03 14:20

Spiff wrote:
> Man skulle tro jeres MC reagerede på samme måde over for salt som en
> brusetablet reagere i et glads vand.

Eller måske at MC'en i virkligheden er en snegl, og reagerer som en
sådan tingest gør over for salt.. ;)

// Hans, der har kørt i salt, uden tydelige mén..
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Hekto

Dato : 02-04-03 14:46

In article <3e8ae136$0$226$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, xx@xxx.com
says...
> [...]
> brusetablet reagere i et glads vand.
> Disse saltsmails irritere mig snart lige så meget som folks brokken over

Ja; men problemet er nok at nogen kun har et liv på ryggen af en MC!
Nu har de siddet og sagt BRRMMMM ... BRRRMMMMM hele vinteren, på en
kondicykel, og så melder frustrationerne sig når forsikringen gælder
igen! ;0)
--
Brian/Hekto ... der er hamrende ligeglad med salt! Er der saltet er
det sq alt for koldt alligevel!!!

Suzuki LS650 + GS450 * Kawasaki KR-1 SOLGT!
Drømmecykel: Ducati 500 SL Pantah
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Niels S.

Dato : 02-04-03 15:17

Spiff skrev

> Disse saltsmails irritere mig snart lige så meget som folks brokken over
> vejeret

Og jeg interesserer mig ikke et klap for afgifter - skulle jeg så skrive et
hadeindlæg? Forummet er vel åbent for alle mc-relaterede emner og sålænge
skribenten gør sig umage med at skrive i emnefeltet hvad indlægget drejer
sig om, så kan alle der ikke gider læse/bliver irriteret over indlægget jo
bare springe det over

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Martin

Dato : 03-04-03 06:38

"Niels S." <HondaVFR@krudt.dk> wrote in message
> [...]
> sig om, så kan alle der ikke gider læse/bliver irriteret over indlægget jo

Ja Ja

og når man så læser i tråden om "Regnvejr og salt" så er der gudhjælpemig
en der skriver ,surt, om afgifter og hvad han ikke gider at læse i dennne
NG.

Nils.. så længe folk som dig ikke kan stave til OT når man skriver om
noget andet i en tråd, så er subject linien jo ikke meget værd... VEL ???

med stadivæk Venlig hilsen
Martin

Fra : Niels S.

Dato : 03-04-03 11:11

Martin skrev

> Nils.. så længe folk som dig ikke kan stave til OT når man skriver om
> noget andet i en tråd, så er subject linien jo ikke meget værd... VEL ???

Jeg så det godt da jeg havde sendt den - men man kan desværre ikke rette
sine indlæg i ng. Det da utroligt som i kan hidse jer op over peditesser,
kør dog en tur i det gode vejr i stedet for

Og med hensyn til at stave så kig lige på mit navn en gang til

> med stadivæk Venlig hilsen

Tak, i lige måde.

Fra : Martin

Dato : 03-04-03 11:27

> Martin skrev

<snip>
> Det da utroligt som i kan hidse jer op over peditesser,
</snip>

orjaa.. det var dig der startede

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 03-04-03 21:16

"Niels S." <HondaVFR@krudt.dk> writes:

> Jeg så det godt da jeg havde sendt den - men man kan desværre ikke rette
> sine indlæg i ng.

Joda, du kan sende en supersede, altså en artikel der afløser den
gamle på serveren.

Jeg aner ikke hvordan man gør i det program du bruger, men det virker
fint i Gnus.

--
Jacob - www.bunk.cc
I doubt, therefore I might be.

Fra : Niels S.

Dato : 04-04-03 11:39

Jacob Bunk Nielsen skrev

> Joda, du kan sende en supersede, altså en artikel der afløser den
> gamle på serveren.

Hvis nogen ved hvordan det gøres i OE6 så vil jeg meget gerne lære det. Det
er en funktion der vil være yderst nyttig

Fra : Armand

Dato : 04-04-03 13:41

Niels S. <HondaVFR@krudt.dk> skrev i en
> Jacob Bunk Nielsen skrev

> Hvis nogen ved hvordan det gøres i OE6 så vil jeg meget gerne lære det.
Det
> er en funktion der vil være yderst nyttig

Er det så meget anderledes end først at slette og siden genindsende det
rettede indlæg manuelt? :-/

--
Armand.

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 04-04-03 16:37

"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> writes:
> Niels S. <HondaVFR@krudt.dk> skrev...

> Er det så meget anderledes end først at slette og siden genindsende det
> rettede indlæg manuelt? :-/

Nej, det er næsten det samme bare i en enkelt operation, og inkluderer
en Supersedes-header, som fortæller hvilket indlæg man erstatter med
det nye.

Det er beskrevet på side 55 (afsnit 6.15) i seneste Usefor på
<http://www.landfield.com/usefor/drafts/draft-ietf-usefor-article-09.txt>.

Outlook Express er ikke kendt for at være særlig avanceret som
nyhedslæseprogram, så det skulle ikke undre mig at det ikke har
funktionaliteten :-\

Jeg ved at funktionaliteten i hvert fald findes i Gnus, som jeg bruger.

Jeg sætter follow-up til news:dk.edb.internet.software.mail+news, da
vi er meget mere on-topic der

--
Jacob - www.bunk.cc
Mother told me to be good but she's been wrong before.

Fra : Finn Andersen

Dato : 03-04-03 18:17

Ups, undskyld dog....jeg troede at forrummet var et åbent debat rum, men som
ny debatør, så skal jeg jo lære.... sorry

De der er fuldstændig ligeglad med salt, så kør dog bare videre, og spring
disse indlæg over.

Finn

skriver nok aldrig mere om dette emne.....

Vi ses lige pludselig, be carefull out there.

Ps. er der mon et sted på debatten man kan sende sine indlæg til redigering
og godkendelse?..

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 02-04-03 18:41

Finn Andersen
skrev i news:3e8b1b36$0$31926$edfadb0f@dread12.news.tele.dk
> Ups, undskyld dog....jeg troede at forrummet var et åbent debat rum,
> men som ny debatør, så skal jeg jo lære.... sorry.

Jo, såen er´et. Tonen er harsk, men krydret med smileys en gang imellem,
uden dog at mene at en smiley neutraliserer ethvert sprogbrug.

> De der er fuldstændig ligeglad med salt, så kør dog bare videre, og
> spring disse indlæg over.

Nemlig

> Finn
> skriver nok aldrig mere om dette emne.....

Årrh - la´nu vær

--
Mfh - Arne Lorenzen - FZS 600
www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=183

Fra : Hekto

Dato : 02-04-03 20:03

In article <3e8b1b36$0$31926$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, Finn
Andersen says...
> Ps. er der mon et sted på debatten man kan sende sine indlæg til redigering
> og godkendelse?..

*ROFL*
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450 * Kawasaki KR-1 Solgt!
Drømmecykel: Ducati 500 SL Pantah - Yamaha SZR
www.dk.fritidmotorcykel.dk/hekto
http://dfm.nathue.dk/Hekto
www.hekto.dk/speedfight

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Freddy Lang

Dato : 02-04-03 21:38

Finn Andersen wrote:
> Ups, undskyld dog....jeg troede at forrummet var et åbent debat rum

Det er det stort set også.

> men som ny debatør, så skal jeg jo lære.... sorry

Man skal kravle, før man kan gå.

> De der er fuldstændig ligeglad med salt, så kør dog bare videre, og
> spring disse indlæg over.

Sandt, sandt...

> Finn
>
> skriver nok aldrig mere om dette emne.....

Måske ikke... men du kan bide dig i næsen på, at andre så nok skal gøre det.
Hvis ikke nu, så i hvert fald igen næste forår ved samme tid.

> Vi ses lige pludselig, be carefull out there.

Uhm... a little late for that... se evt. mit tidligere indlæg, "Fandens
osse..."

> Ps. er der mon et sted på debatten man kan sende sine indlæg til
> redigering og godkendelse?..

Næh, det er sq lige på og hårdt. Skriv, hvad du måtte ønske. Hvis folk er
enige, skal de nok lade dig det vide. Hvis de *ikke* er enige, skal de også
nok lade dig det vide. Og gider de ikke høre om dit subjekt, ja så skal de
sq også nok fortælle dig det, det har vi jo lige set. Men lad det ikke
stoppe dig. For hver een utilfreds tilhører, er der måske andre ti, som
gerne hører om dine meninger. Om ikke andet, så blot fordi det *kunne* være
et emne, som også går dem på/interesserer dem.

Så fat pennen, Finn, og lad hånt om ignoranterne... eller noget i den
stil...

*"The pen is mightier than the sword"*

--

Freddy
SV 650 S-K1

Fra : Finn Andersen

Dato : 03-04-03 22:05

"" <freddy.lang@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

Freddy Lang wrote:

> Uhm... a little late for that... se evt. mit tidligere indlæg, "Fandens
> osse..."

Jeg har fuldt indlægget vedr. det uheldige møde med Escorten, jeg føler med
dig, og alle andre der har set stelnummeret på madkasserne for tæt på.

Heldigvis slap du med skrækken, og en fandens ærgelse over skaderne.

Håber du og dyret snart er klar igen.

"Og bare rolig, jeg skal nok fatte pennen igen, uanset hvad ignoranterne
siger og gør!" ?

Fra : Christian Nedergaard

Dato : 03-04-03 10:17

"Finn Andersen" <info@fk-tech.dk> skrev i en meddelelse

hm, bortset fra dette, kunne du så ikke lige stille uret, eller måske er du
i en anden tidszone
/cnn

Fra : Finn Andersen

Dato : 03-04-03 15:50

Uret er nu sat til den rigtige tidszone, og nu kan der vist heller ikke
tæskes mere langhalm på dette indlæg.

Finn

Ses lige pludselig, be carefull out there.

Ps. foriøvrigt mødte jeg saltbilen iaftes kl. 2345

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 03-04-03 22:11

Finn Andersen
skrev i news:3e8c4a71$0$42627$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
> [...]
>
> Finn
>
> Ses lige pludselig, be carefull out there.
>
> Ps. foriøvrigt mødte jeg saltbilen iaftes kl. 2345

Ja, altså her i Esbjerg har der ikke været saltet de sidste 3 uger efter
et døgns regn i starten af marts, det var bare lige det jeg ville sige.
=

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 03-04-03 13:16

*"The penis mightier than the sword"*

Venlig hilsen Rune (ja, ja, jeg ved det godt...)
http://bandit600.netfirms.com
Hvad er forskellen på uvidenhed og ligegyldighed?
- Det ved jeg ikke og jeg er også ligeglad.

---