Netcafe løsning
Fra : Falk dahlsen

Dato : 02-04-03 11:13

Jeg og en kammerat er ved at købe en netcafe, og går derfor med en ide om at
lave en server som har alle spillene ind i sig, så ,man bliver fri for at
installere dem alle på alle 20 maskiner. Hvordan vil det være lettest at
gøre det og kan det alde sig gøre

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 02-04-03 11:36

"Falk dahlsen" <falk@dahlsen.dk> wrote in message
> [...]
> installere dem alle på alle 20 maskiner. Hvordan vil det være lettest at

Der er nok større chance for bonus i en software gruppe - i hardware.server
er det udelukkende hardware der tales om.
Men en anden ting er at i kommer nok ikke udover at skulle install det hele
vejen rundt - fordi hvad med cd-keys m.m?

/Dennis

Fra : Aksel Spandet

Dato : 02-04-03 11:53

I counter ligger cd-keyen på hver enkel pc... Så dety kan godt lade sig
gøre...

Men jeg tror aldrig det kommer til at kører godt, når alle skal kører over
netværk...

På min skole havde vi det sådan på et tidspunkt... Det gik sygt langsomt...
Og det var vel og mærke med counterstrike... (Som ellers nok vil betegnes
som et af de ikke så krævende spil idag) Og det var et 100Mbit netværk.

Mvh
Aksel

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> skrev i en
meddelelse news:3e8abcca$0$32020$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...