Dansk Hardcore
Fra : Tony Adams

Dato : 01-04-03 23:21

Jeg søger navnene på danske hardcore bands. Foreløbig har jeg kun et på
listen: Psyko Slik, kan nogle af jer komme med flere?

Fra : Esben og Susanne

Dato : 01-04-03 23:25

Barrcode
Scrotum

Esben

Fra : Esben og Susanne

Dato : 01-04-03 23:26

Burnraid

Fra : Esben og Susanne

Dato : 01-04-03 23:28

The faraday constant

Fra : Jacob Nielsen

Dato : 01-04-03 23:43

"Tony Adams" <andersfrisk@ofir.com> wrote in message
> Jeg søger navnene på danske hardcore bands. Foreløbig har jeg kun et på
> listen: Psyko Slik, kan nogle af jer komme med flere?

The Psyke Project - http://www.thepsykeproject.dk

Uddrag af en anmeldelse fra livecontest.dk
(http://www.fajabefa.dk/livecontestdk/results.php?id=40&op=visresult):
"Uden at være sikker, vil jeg tro projektet lytter meget til New Jersey
bandet The Dillinger Escape Plan, der ligesom bandet her spiller Mathrock.
For den uindviet kan jeg fortælle, at der bag denne genrebetegnelse findes
ultrahurtigt metal, med mange temposkift og taktarter, og en vokal der
typisk ligger tættere på skrig en på growl. Det er ikke ligefrem en genre
der er lidt at gå til hverken for uerfarne lyttere eller for musikere, men
The Psyche Project klarede det til et 10 tal. Med pil op!"

Mvh. Jacob

Fra : Theis Duelund Jensen

Dato : 02-04-03 13:24

> Jeg søger navnene på danske hardcore bands. Foreløbig har jeg kun et på
> listen: Psyko Slik, kan nogle af jer komme med flere?

Punk?? Hvad med legendariske Amdi Petersens Armé...

-TDJ

Fra : David Rasmussen

Dato : 02-04-03 13:50

Theis Duelund Jensen wrote:
> "Tony Adams" <andersfrisk@ofir.com> skrev i en meddelelse

> Punk?? Hvad med legendariske Amdi Petersens Armé...

Guddommelig Galskab :)

Fra : Theis Duelund Jensen

Dato : 02-04-03 14:48

"David Rasmussen"

> Guddommelig Galskab :)

Yeah, præcis! tror de spiller d. 2-3 maj, til releaseparty for "Faak
Danmark" compilation pladen i ungeren.

-TDJ