Triple X
Fra : Lars Kim Lund

Dato : 01-04-03 23:05

Nå, så kom xXx på DVD og jeg så mig nødsaget til at købe den, da jeg
ikke havde fået set den i biografen og fordi jeg godt kan lide den
slags tankeløse actiondrøn.

Jeg er positivt overrasket. Lyden er noget af det bedre jeg har hørt
og filmen er på en uhøjtidlig måde ganske underholdende. Jeg synes i
hvert fald bedre om den end de seneste James Bond film - og især den
sidste, som jeg så i Palads i kbh. Apropos Palads - det var ingen
specielt god oplevelse, lyden var helt igennem forfærdelig og sæderne
var ikke gode. Biograferne Kolding (i hvert fald sal 1+2) er klasser
bedre. Og måske hjalp det ikke at jeg så den efter et kedeligt kursus
og et par l. fadøl.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Jesper Winding

Dato : 02-04-03 01:17

Lyder fint - købt på samme grundlag som dig - Næsten... Anyway - DVDhelvede
er først i morgen aften. Men jeg har da luret lidt på den hele dagen. Så det
var rart at høre - de fleste hagler den, men jeg er også til en gang
hjernedød en gang i mellem - Og Bond er ærlig talt begyndt at kede mig
lidt.... (undskyld...)

--
Jesper

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 02-04-03 06:47

"Jesper Winding" <jesperw@tdcadsl.dk> wrote:

>Så det var rart at høre - de fleste hagler den, men jeg er også til en gang
>hjernedød en gang i mellem

Det kan jeg ikke forstå - i så fald er det fordi de forventer noget af
filmen den ikke er. Det er længe jeg siden jeg har set bedre film i
den kategori. Jeg når at engagere mig i filmens karakterer. Det nåede
jeg f.eks. ikke i Die another day.

>- Og Bond er ærlig talt begyndt at kede mig lidt.... (undskyld...)

De seneste film har ikke været alt for gode. Og den sidste synes jeg
helt havde mistede charmen.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 02-04-03 18:07

"Lars Kim Lund" <lkl@fabel.dk> wrote in message

> [...]
> var ikke gode. Biograferne Kolding (i hvert fald sal 1+2) er klasser
> bedre. Og måske hjalp det ikke at jeg så den efter et kedeligt kursus

Angående Palads så vil jeg også mene det er en utilgivelig skod
biograf!!!... Derimod er Imperial og CinemaX MEGET bedre...... Men jeg
holder mig stadig til "nær-biografen" Cinema-Center i helsingør der er helt
i top-kvalitet! ..... Dog skal det siges at den store sal i Kino-Palæet
Lyngby også er af meget høj-kvalitet!