"Henrik Stidsen" <idontwantnospam@hs235.dk> skrev i en meddelelse
news:Xns9353B1049FD89HS235DK@130.225.247.90...
> "Frank K. Jensen" <mia-frank@_nospam_mail1.stofanet.dk> wrote in
> news:3e8b4fd7$0$7590$ba624c82@nntp02.dk.telia.net
>
> >> Andre folk her i landet med andre end Sonofon har vist heller
> >> ikke problemet...
> >
> > Vist, eller er det sikkert? Og har de også en C55?
>
> 100% sikkert - og du behøver ikke sige "de" til mig :)
Joooo, hvis du kalder dig selv for "andre folk"
> Jeg har lige for at være helt sikker downloadet en mid fil
> (ringetone) på 10,28kb via wap. Det gik fint og den virker som den
> skal.
Det lyder godt, så er der da en løsning
> Jeg har en C55, software version 18, Telmore (TDC net).
Har ikke lige fået opdateret til version 18 endnu, mon det kan være
problemmet?
> > Well anyway, så var jeg et smut forbi sonofon butikken i dag, og
> > de havde selvfølgelig aldrig hørt om problemmet, selv om at jeg
> > sidste gang fik afvide at "det er kendt problem, og vi arbejder
> > på at løse det, prøv igen om 14 dage" :-/ De lovede at tjekke
> > det og ringe i morgen.
>
> Typisk - "vi arbejder på at løse det", hvis den ikke ændres inden for
> 2-3 uger kan man godt regne med det bare er en blivende undskyldning
> fordi de ikke aner hvad de skal gøre ved problemet :/ (egen teori)
Ja, de ringede selvfølgelig ikke :-/ Men de skal ikke tro at de slipper så
let, så jeg ringede til dem
"Det er et kendt problem. Vi er lige blevet opmærksom på det og arbejder
lige nu sammen med Siemens for at finde en løsning"
Da jeg sagde til ham, at jeg for over en månede siden havde fået samme
besked, blev han lidt tavs...
Skod!
Mvh Frank