afgift på gsx 600 f fra 93
Fra : karsten

Dato : 01-04-03 21:55

Hej ng.
Er der nogen der har en ide om hvad afgiften er sådan cirka på sådan en
fætter.
jeg tænker på at købe en ,og det ville jo være rart at vide sådan ca. hvad
man skal ud og grave op ude i haven.
m.v.h.karsten

Fra : S.G

Dato : 01-04-03 22:30

25k - 30 k afhængig af stand og km er vel et godt bud. Ellers cirka 60% af
handelsprisen på en tilsvarende. Tag til vurdering g tal for din syge moster
så kan du være heldig at den kommer længere ned endnu
ellers find ud af de første 5 cifre i stelnummeret som er ens på alle
GSX600F, ring til told og skat. Jeg talte med en derfra sidste dag for at
finde ud af hvad agfiften var på en RF600, han var meget behjælpelig og
fandt diverse bikes frem inden for det sidste år der avde været til
vurdering

Fra : Armand

Dato : 01-04-03 22:39

> [...]
> fætter.
> jeg tænker på at købe en ,og det ville jo være rart at vide sådan ca. hvad

Generelt 2/3 af hvad de står til i Den Blå Avis!
Derfor skal man omvendt udpege sig en model der koster ikke over 1/3 af
samme prisleje, hvis det skal ende med et overskud :-|

--
Armand.