hvorfor spilt
Fra : *XxX*

Dato : 01-04-03 21:07

Jeg har set at der i mange binaries grupper bliver delt nogle filer til
mindre posioner hvorfor laver folk disse små meddelelser hvor der er mange i
stedet for en stor og hvordn får man OE til at lave dem??

Fra : Anders Lund

Dato : 01-04-03 21:19

*XxX* wrote:
> Jeg har set at der i mange binaries grupper bliver delt nogle filer
> til mindre posioner hvorfor laver folk disse små meddelelser hvor der
> er mange i stedet for en stor og hvordn får man OE til at lave dem??

Fordi nyhedsgrupper ikke er det fedeste sted at sende filer rundt med. Hvis
beskederne mand sender rundt er for store, er det ikke alle servere som
godtager dem. Hvis du vil lave en stor besked, er sandsynligheden for at din
egen nyhedsserver godtager beskeden, meget lille. For slet ikke at tale om
hvor lille chancen er for at den næste så acceptere beskeden.
--
Anders Lund - spam2003@andersonline.dk
"The real question is this: If no human being can ever

Fra : *XxX*

Dato : 02-04-03 19:39

"Anders Lund" <spam2003@andersonline.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> egen nyhedsserver godtager beskeden, meget lille. For slet ikke at tale om
> hvor lille chancen er for at den næste så acceptere beskeden.

Oki takker for svaret

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 04-04-03 07:12

*XxX* wrote:
[Splitte filer i OE]
> hvordan får man OE til at lave dem??

Funktioner -> Konti -> Vælg egenskaber for den
newskonto der skal kunne sendes filer fra
-> Vælg avanceret og sæt hak i "Opdel meddelelser
der er større end" og sæt den fx til 225KB.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.