Nokia 6310i va. 6510
Fra : Morten Nielsen

Dato : 01-04-03 20:24

Hejsa gruppe

Jeg står får snart at købe en telefon til virksomhedsbrug, dvs. at der skal
være en rimelig god levetid på. Alt hvad der hedder farveskærm og polytoner,
har jeg ikke noget at bruge til - så derfor er valget faldet på enten 6310i
eller 6510.

Men hvad er Jeres erfaringer med disse 2 modeller?

--

Med venlig hilsen,

Morten Nielsen

Fra : Janus Olsen

Dato : 01-04-03 20:33

Tja 6310i er jo deres erhvervstelefon, og jeg har ikke hørt nogen klager
over den. Hvorimod 6510 er en del af deres popserie til folk der bare skal
have noget smart, det eneste plus skulle være radioen.
Og så har du jo også bluetooth og mere avancerede kalender¨funktioner i
6310i'eren.
MVH Janus Olsen

Fra : Nic

Dato : 02-04-03 13:15

6310i her - ren klasse

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 02-04-03 18:20

"Janus Olsen" <janus@basicelectronics.dk> skrev i melding
> [...]
> have noget smart, det eneste plus skulle være radioen.
> Og så har du jo også bluetooth og mere avancerede kalender¨funktioner i

I tillegg har 6310i datakontakt, i tillegg til IR.

Derimot er 6510 liten, kanskje litt for liten, mens 6310i er ganske lang.

Radio er jo ikke noe must, og jeg tror ikke det er utslagsgivende i dette
tilfellet heller.

6310i har java, men som businesstelefon er kanskje ikke java spesielt
viktig, i allfall ikke til å laste ned spill.

6510 har utskiftbart deksel. I tillegg til å kunne endre utseendet, kan man
lett skifte det, om det kommer stygge riper i det, og man kan lett åpne og
blåse bort evt. støv, f.eks foran displayglasset.

Mvh

Thorolv Valentinsen

Fra : Christian Lindschou ~

Dato : 03-04-03 20:46

Læg dertil, at 6310i har større display, blåtand (erhversrettet jo) og er
nokias mest stabile telefon, færrest rep. vist nok. Da modellen er en slags
opdat. af 6150->6210->6310->6310i... altså ikke en frisk model med
begynderfejl...
(min far har en, den er sgu lækker nok) vælg den for guds skyld ikke i den
sort-guld-agtige version, den er lidt rumskib-agtig. vælg den i silver eller
noget, men det finder du ud af..
Den er dog ret flad selvom den er lidt lang, men stadig en heiss telefon,
bedste anbefalinger.

mvh

Christian

Fra : Morten Nielsen

Dato : 03-04-03 20:49

Mange tak for alle Jeres indlæg...

Har virkelig kunne bruge det til noget - jeg tager helt klart en 6310i....

--

Med venlig hilsen,

Morten Nielsen