suzuki FZ50
Fra : Peter Hønborg

Dato : 01-04-03 19:14

Kan en sådan knallert holde til at blive voldtunet, har bare hørt det der
kædetræk noget der er på den går i stykker!

Fra : Brian Nørrelund Ande~

Dato : 01-04-03 19:25

"Peter Hønborg" <peteradsl@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Kan en sådan knallert holde til at blive voldtunet, har bare hørt det der
> kædetræk noget der er på den går i stykker!

Hey
Efter min mening skulle det sagtens kunne tåle det, men den er næsten umulig
at vold tune !! Men som sagt, er jeg helt sikker på den den kan tåle det !!

/Brian

Fra : Christian Andersen

Dato : 01-04-03 19:31

Har ALDRIG ødelagt en kæde og tror ikke man kan

Se min Fzer på www.postal93.subnet.dk