kan man slette receipts ?
Fra : Peter Ursin

Dato : 01-04-03 17:34

Hej,

Under Library/Receipts ligger der 32MB af filer.
Kan jeg slette disse eller betyder det at software-opdateringen henter dem
alle igen?

mvh
Peter Ursin

Fra : David Blangstrup

Dato : 01-04-03 19:14

On Tue, 1 Apr 2003 18:34:01 +0200, Peter Ursin wrote
(in message <fekia.1433$y3.158868@news010.worldonline.dk>):

> [...]
>
> Under Library/Receipts ligger der 32MB af filer.
> Kan jeg slette disse eller betyder det at software-opdateringen henter dem

Det vil være en dårlig ide, for det er her at bl.a. software update finder ud
af hvad du har og hvad du mangler, så at sige.

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark read my blog! (blog=weblog=internet diary)

Fra : Peter Ursin

Dato : 01-04-03 23:21

"David Blangstrup" <firstname@lastname.dk> wrote in message

> Det vil være en dårlig ide, for det er her at bl.a. software update finder
ud
> af hvad du har og hvad du mangler, så at sige.
>
> --
Ja det tænkte jeg nok. Men hvorfor skal det fylde 32 MB? En tekstfil burde
vel egentlig have været nok?

Peter