Sound library music
Fra : X-truder

Dato : 01-04-03 18:12

Så et program på svensk tv om denne "genre".

Er der nogensinde udgivet nogle cd´er med dette, trods at det kun har været
til "intern brug"? (reklamer, stemningmusik ect.)

--
Mvh Michael

Fra : Søren Sohl

Dato : 01-04-03 19:45

> Er der nogensinde udgivet nogle cd´er med dette, trods at det kun har
været
> til "intern brug"? (reklamer, stemningmusik ect.)

Hvis du er til den lidt skæve side kan jeg varmt anbefale skiven Barry 7's
Connectors, manden fra Add N to (X)

http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&uid=1:39:49|PM&sql=A0dq8g4eptv6z

Fra : Troels

Dato : 01-04-03 20:05

> Er der nogensinde udgivet nogle cd´er med dette, trods at det kun har
været
> til "intern brug"? (reklamer, stemningmusik ect.)

Med fare for at ha' misforstået emnet.

Prøv at tage et kig på pladeselskabet Crippled Dick Hot Wax
(www.crippled.com). De har udsendt en del tysk reklamemusik fra 1959-1973 og
har også udsendt musik fra forskellige tyske pornofilm fra 1970'erne.

/Troels

Fra : Jørgen Jacobsen

Dato : 03-04-03 21:14

Der er udgivet et hav af disse cd'er:

Her er et par enkelte libraries af de store:

http://www.sonoton.com/index2_de.html

http://www.bmgprodmusic.dk/

http://www.carlinmusic.co.uk/

http://www.dewolfemusic.com/

http://www.kpmmusiconline.com/main/login.cfm

http://www.parrymusic.com/

http://www.zpm.se/musiclibraries.html

Mvh
Jørgen

PS. Og mange steder kan du også downloade skæringerne hvis du altså betaler for dem!