Dildo
Fra : Jesper Jensen

Dato : 21-03-01 09:35

Hej

Der var for et stykke tid siden en diskution omkring hvilken dildo der var
bedst, men jeg kan desværre ikke finde den.

Er der nogen der kan skrive hvad konklutionen blev ??

Mvh
Jesper

Fra : Chokmah alias rabias~

Dato : 23-03-01 03:18

On Wed, 21 Mar 2001 09:35:03 +0100, "Jesper Jensen"
<Germsen@hotmail.com> wrote:

Hi Jesper

>Der var for et stykke tid siden en diskution omkring hvilken dildo der var
>bedst, men jeg kan desværre ikke finde den.
>
>Er der nogen der kan skrive hvad konklutionen blev ??

Hmmm ja nu ligger modtageren af gaven og sover så jeg tør kun gnisne ,
men min fornemelse med forbehold for at tage fejl er at den du ser
øverst på :http://www.dildoparty.dk/lager.htm nok som helhed er er den
bedste - køn er den jo ikke :) men Øhh den lægger sig de rigtige
steder - men mht. dildoer er det well ligesom med sex forskeligt
dildoer til forskeligt sex .
men den venlige damer der sælger dem siger nu også - at den skulle
være det største hit - som helhedes dildo so 2 speak :)
MvH
Bo