Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
Ericson T29, vis ikke nr.
Fra : Henrik

Dato : 01-04-03 16:49

Nogen der ved hvordan man gør sådan at modtagen af mit opkald ikke kan se
mit nummer, når jeg ringer op, på en ericson T29??

mvh
Henrik

Fra : Andrew

Dato : 02-04-03 15:13

> Nogen der ved hvordan man gør sådan at modtagen af mit opkald ikke kan se
> mit nummer, når jeg ringer op, på en ericson T29??
>
> mvh
> Henrik

Ved ikke om den har denne funktion indbygget, men eller kan du jo bare taste
#31# foran nummeret, så er det hemmeligt og vises ikke på den opringedes
display.

Mvh Anders

Fra : Søren Hindsholm

Dato : 02-04-03 19:24

Andrew wrote:

> Ved ikke om den har denne funktion indbygget, men eller kan du jo bare taste
> #31# foran nummeret, så er det hemmeligt og vises ikke på den opringedes
> display.

På min telefon er det *31*

/Hindsholm
9400 Nørresundby

Fra : Andrew

Dato : 03-04-03 10:30

> På min telefon er det *31*

Det er vist *31* fra fastnet og #31# fra mobilos

Mvh Anders