IQ-dræbende organismer i benzin!
Fra : Jens Didriksen

Dato : 01-04-03 16:30

Den nyeste forskning indenfor cellenedbrydning fremviser chokerende
resultater i forbindelse med indånding af benzindampe.

Forsøg med forskellige typer motorcykelister giver i flere tilfælde så
alamerende resultater at sundhedsstyrelsen nu direkte fraråder kørsel på
bestemte motorcykeltyper!

Problemet skulle efter sigende være den forøgede mængde benzindampe
indeholdende Ch3O2-mentholbrionzid (en sjælden kemikalietype som bruges til
at "binde" de forskellige væsker i benzin sammen) som er synderen.

Ved normal kørsel på en motorcykel (d.v.s. en Harley-Davidson) opstår der
ingen påvirkninger idet brugeren er så langt fra benzindækslet at alle
potentielle farlige gasser er forduftet inden de når op til føreren.

Men på andre påståede motorcykler (såkaldte bambusraketter) er føreren så
tæt på benzindækslet at de farlige dampe i særlige tilfælde kan medføre
kroniske synsforstyrelser (blå blink i tide og utide) samt krampe lignende
symptomer i håndledene som medfører at gashåndtaget f.eks. ikke kan drejes
tilbage til tomgangsstillingen.

I særlig svære tilfælde har forbipasserende hørt rallende lyde fra
motorcykelistens strube. Disse lyde skulle efter sigende lovprise
fjernøstlige transport produkter i sådan en grad at akut medicinal
behandling er påkrævet.

Endelig menes ens dømmekraft at tage voldsom skade af kørsel på disse
produkter. Flere piloter på disse hjerneforvridende wapp speed knallerter er
blevet hørt udtrykke sig offentligt med ordrene "Japanske produkter er også
en slags motorcykler", hvilket enhver som ikke slidmærker fra benzindækslet
på hagen kan afvise som det pureste vrøvl.

Ønskes der yderliger information omkring resultaterne vedr. cellenedbrydning
kan der henvises til www.aprilfool.com .

Didrik

Fra : Hekto

Dato : 01-04-03 16:37

In article <3e89b048$0$29505$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>, Jens
Didriksen says...
> [...]
> på hagen kan afvise som det pureste vrøvl.
>
> Ønskes der yderliger information omkring resultaterne vedr. cellenedbrydning

Rap! ... Rap! ...Rap!
--
/Hekto ... nyt navn: Rans Lirpa!

Suzuki LS650 + GS450 * Kawasaki KR-1 Solgt!
Drømmecykel: Ducati 500 SL Pantah - Yamaha SZR
www.dk.fritidmotorcykel.dk/hekto
http://dfm.nathue.dk/Hekto
www.hekto.dk/speedfight

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Thomas Jensen

Dato : 01-04-03 16:43

> Den nyeste forskning indenfor cellenedbrydning fremviser chokerende
> resultater i forbindelse med indånding af benzindampe.

SNIP

hehe, den var god, næsten ligeså god som den her:

http://www.tomshardware.com/column/20030401/index.html

Thomas Jensen
XJ600s div ´96
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : John

Dato : 01-04-03 17:24

"Jens Didriksen" <jens@didriksen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> symptomer i håndledene som medfører at gashåndtaget f.eks. ikke kan drejes

Heheh ....hvis det er muligt at overbevise Hr. Blåblinkmanden om ens uskyld
pga. benzindampe så er det godt nyt for MC folket !

Fortsat go' 1.April

John - GSXF 0,6L

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 01-04-03 17:32

Jens Didriksen <jens@didriksen.dk> skrev:
[I dagens andledning]
Tja - Politiken holder sig heller ikke tilbage:
Berlingske går vist mere stille med dørene - kan ikke lige finde
noget der.
Og dog - har lige nærlæst ovenstående; de afslører jo blot andres
forsøg - ikke deres eget !
Mvh
Jesper
--
GS500E når det går godt -
Volvo når det ikke gør >;o{)

Fra : klaus kristensen

Dato : 02-04-03 18:04

"Jesper Hedegaard (slet V4LR4)" <jesper@V4LR4hedegaard.mail.dk> skrev i en
meddelelse
> Berlingske går vist mere stille med dørene - kan ikke lige finde
> noget der.

på forsiden af berlingeren står at unesco har fredet christania. unesco:
christania repræsenterer en særegen kultur som ikke genfindes andre steder i
europa. unesco erkender at fredningen kan ses som en politisk beslutning,
men mener at christianiterne efter 33 år uden reel politisk vilje til
indgriben har vundet hævd på området. i en pressemeddelelse bebuder
pusherne at der er gratis rusmidler til de første 100 kunder i dag den 1.
april for at fejre fredningen.

god joke - gad vide hvor mange af berlingerens faste læsere der dukkede op
på staden?

klaus

Fra : Armand

Dato : 02-04-03 21:54

klaus kristensen <kkonkawa@get2net.dk> skrev i en

> [...]
> i europa..............................
> god joke - gad vide hvor mange af berlingerens faste læsere der dukkede op

En af mine med-elever stødte under surfing på skolens materiel på DR's
hjemmeside, hvorpå der lagdes op til en ny licensberegning efter antal
skærme (incl. PC-) og disses størrelse, samt forekomst af surround. Et
beregnings-program kom til hans store frustration hurtigt frem til at han
skulle betale over
det dobbelte af hidtil, hvorefter resten af klassen fulgte trop med deres
fact's til beregning. Jeg selv stod også for tur og var sekunder fra at
springe med på vognen før det slog mig at vi havde 1. april - Pyha!
Men det var en rar fornemmelse at være frelst og kunne mobbe dem der nåede
at hoppe på'en

--
Armand.