Problem med clarkconnect
Fra : Rune Hammerskov

Dato : 01-04-03 16:12

Er der nogen der har prøvet clarkconnect.
Jeg er n00b indenfor webserver og til dels også linux. Jeg har dog fået
installeret clarknet som stand-a-lone server.
Mit spørgsmål går på om man SKAL bruge clarknets egen dynamiske dns eller om
man kan bruge f.eks. dyndns?
Jeg synes ikke man kan komme udenom at skulle registrere sig hos
clarkconnnect. Det er meningen at jeg vil have mit eget domæne kørende på
den når jeg engang får købt. Jeg skal bare bruge dyndns til at teste
clarkconnect.

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-03 17:49

Rune Hammerskov wrote:
> [...]
> clarkconnnect. Det er meningen at jeg vil have mit eget domæne
> kørende på den når jeg engang får købt. Jeg skal bare bruge dyndns

Jeg bruger ClarkConnect 1.2 på min router - og har registreret deres
domæne - men du kan jo sagtens have mere end 1 domæne på en ip - jeg har
f.eks et .dk domæne hos gratisdns.dk som peger på min maskine også... Du kan
også sagtens bruge dyndns.dk samtidig. Det skulle ikke være noget problem...
Du sætter bare domænet til at pege på din eksterne IP...

Med venlig hilsen
Asger