Thai airways tilbud
Fra : Gard Karlsen

Dato : 01-04-03 14:19

Hei

Jeg ser at Thai Airways har tilbud...kjøp 1 first class eller business class
billett og få en gratis billett med på kjøpet. Men er det noen som vet hvor
mye en business class billett koster fra f.eks. København til Bangkok?

Mvh
Gard
www.gardkarlsen.com

Fra : Stein Hals

Dato : 01-04-03 14:29

"Gard Karlsen" <gardkarlsen@hotmail.com> wrote:

> [...]
> class billett og få en gratis billett med på kjøpet. Men er det noen
> som vet hvor mye en business class billett koster fra f.eks. København

Travelocity sier at en Business class billett hos Thai med utreise 21.
april og hjemreise 22. mai koster USD 3147 fra København til Bangkok.

-Stein

Fra : jo

Dato : 01-04-03 15:38

"Stein Hals" <sihals@start.no> skrev i en meddelelse
> [...]
Jeg har fået en tilbudt til 24.485,- bangkok retur. næste billet halv pris.
Så 2 monkey er nok billegere
jesper

Fra : Morten Sakariassen

Dato : 02-04-03 17:46

Prisene er gyldig for reise i både turistklasse, business- og første klasse.
Utreise i perioden 21 april- 12 juni 03. Alle priser i norske kroner:

Strekning: Turistklasse Businessklasse Førsteklasse
Fra Oslo til:
Bangkok* 5.000.-
18.900.-
21.900.-