OT: Statistik for gruppen
Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 01-04-03 13:58

Hej

For et stykke tid siden lod det til at der var en del der var ret
statistik-liderlige her i gruppen

Jeg har lige lagt lidt op på
<http://news.dkfritidmotorcykel.dk/stat.php>.

Den tager ikke højde for at folk har skiftet navn/email-adresse
undervejs, så optræder de blot som to forskellige personer i
statistikken.

Armand lader i øvrigt til at være en sikker vinder som den person der
har postet flest indlæg

--
Jacob - www.bunk.cc
It was OK before you touched it.

Fra : John

Dato : 01-04-03 14:05

"Jacob Bunk Nielsen" <spam@bunk.cc> skrev i en meddelelse

> Armand lader i øvrigt til at være en sikker vinder som den person der
> har postet flest indlæg

Hvis der havde været en "Total number of visits" ....så havde der sikkert
stået 6489 ved mig, njaeee lidt overdrevet måske ....men, jeg er tit inde at
kigge i gruppen

John

Fra : Charlotte Petersson

Dato : 01-04-03 20:31

jeg er meget glad for de indlæg Armand laver, men er det ikke på tide at
manden får et liv?

--
Charlotte Petersson
Lykkelig ejer af en lortebrun guldvirago.

Fra : wheeler

Dato : 01-04-03 20:59

"Charlotte Petersson" <egersundvej@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> jeg er meget glad for de indlæg Armand laver, men er det ikke på tide at
> manden får et liv?

[KLIP]
Hvad med os andre?
Det kunne være vi ku få os et liv, hvis Armand fulgte din opfordring

Wheeler
- som ikke vil gå glip af mindst et godt råd om ugen
Har I i øvrigt hørt, at Brøderne A. har et multimeter (digitalt) til under
en 50'er har ikke selv set annoncen, men fået at vide, at det vist sku være
et ok tilbud(?)
--
http://dfm.divvy.dk/default.asp?id=65

Fra : Steen Gruby

Dato : 01-04-03 21:17

On Tue, 1 Apr 2003 21:59:07 +0200, "wheeler" <bernhard_wheeler[remove
this]@hotmail.com> wrote:

Hej.

>Hvad med os andre?
>Det kunne være vi ku få os et liv, hvis Armand fulgte din opfordring

"LOL".

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Armand

Dato : 01-04-03 22:22

wheeler <bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> skrev i en

> [KLIP]
> Hvad med os andre?
> Det kunne være vi ku få os et liv, hvis Armand fulgte din opfordring

GRILL!

--
Armand.
(der gemmer dette indlæg til en dag hvor det hele synes trælst og nytteløst)

Fra : Armand

Dato : 01-04-03 22:37

> jeg er meget glad for de indlæg Armand laver, men er det ikke på tide at
> manden får et liv?

Tjaeh :-/

Fruen i huset kommenterer stedse det smil jeg har til begge ører efter at
Lillefrøen atter er kommet på gaden; så helt fastfrosset foran skærmen er
jeg altså ikke!

--
Armand.
(der blot altid har haft svært ved at holde kæft - Og deromkring er et forum

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 01-04-03 20:59

"Charlotte Petersson" <egersundvej@hotmail.com> writes:

> jeg er meget glad for de indlæg Armand laver, men er det ikke på tide at
> manden får et liv?

Rolig nu - 1000 indlæg i løbet af flere måneder er altså ikke så vildt
endda, hvis man har noget fornuftigt at skrive, og det har Armand jo
tydeligvis. Der er folk i andre grupper der skriver langt mere uden at
have noget fornuftigt at skrive om.

P.S. <http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

--
Jacob - www.bunk.cc
Would you care to view the ruins of my good intentions?

Fra : wheeler

Dato : 01-04-03 21:06

> [...]
> endda, hvis man har noget fornuftigt at skrive, og det har Armand jo
> tydeligvis. Der er folk i andre grupper der skriver langt mere uden at

Wheeler writes
Hej Jacob!
For at fortsætte i dit "spor" med at skrive ufornuftige indlæg

Jeg tror nu egentlig bare, det var men som en høflig gestus fra Charlottes
side (?)

Wheeler
--
http://dfm.divvy.dk/default.asp?id=65

Fra : N/A

Dato : 01-04-03 21:06

Fra : Megas

Dato : 01-04-03 23:22

*weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee*
Jeg er med i "Top20"

Hvad har jeg vundet.??

--
Megas

2003 Kawa ZX12 turbo, lattergas
& alkohol/vand-injection købes
bud: 500,-kr & en gammel Ford Sierra

Fra : Hans Joergensen

Dato : 01-04-03 23:28

Megas wrote:
> Hvad har jeg vundet.??

// Hans <- Runner up med flest fjollede og intetsigende indlæg? :)
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Freddy Lang

Dato : 02-04-03 17:57

Megas wrote:
> *weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee*
> Jeg er med i "Top20"
>
> Hvad har jeg vundet.??

*ROFL*

Jeg var faktisk også overrasket over at finde mig selv på listen. Godt nok
læser jeg en del (vistnok de fleste) indlæg, men det er da ikke ret tit, jeg
svarer på dem... dog håber jeg at det meste af det, jeg skriver, kan bruges
til noget fornuftigt. (Ja, Jacob, jeg ved det godt... men vores
"skærmydsel" tæller ikke med. )

--

Freddy
SV 650 S-K1